خرید و فروش ارز در صرافی کوینکس – صرافی کوینکس

کاربران میتوانند مانند Google Earth در اطراف و داخل این سیاره را به طور زنده بزرگنمایی و کوچکنمایی کنند. توجه کنید که این کلمه هر اسمی می تواند باشد که فقط شما و کوینکس از این کلمه اطلاع دارید، پس از این به بعد هر وقت از طرف صرافی کوینکس، ایمیلی برای شما ارسال شود شما خیلی راحت می توانید آن را از ایمیل های تقلبی تشخیص دهید چون این کلمه هم داخل ایمیل های ارسالی از سمت کوینکس با رنگ طلایی قرار می گیرد. اگر وارد حساب کاربری خود در صرافی کوینکس شوید، از منوی Assets می توانید وارد بخش Financial account یا حساب فاینانس کوینکس گردید. زمانی که شما اولین قیمت در لیست خریدارها را انتخاب کنید و روی دکمه Sell BTC فشار دهید، صفحه زیر ظاهر می شود.

زیرا در قسمت Buy می بینید که Buy BTC نوشته شده که به معنای خرید بیت کوین است. در اینجا قیمت گذاری BNB براساس ارز BTC داده می شود. در مرحله بعدی باید وارد معاملات اسپات یا فوری شویم. اولین مرحله آن است که شما مقداری بیت کوین در حساب خود داشته باشید. به صورت کلی احراز هویت در صرافی کوینکس برای کاربران از سه مرحله تشکیل می شود. این هزینه ها غیر قابل بازگشت هستند و صرافی آن ها را به کاربران باز نمی گرداند.

بین ۲۰۰ نفر از کاربرانی که حجم ترید آنها در جفتهای OP/USDT و OP/USDC به حداقل ۱۰۰ دلار برسد، ۱۰٬۰۰۰ تتر به طور تصادفی تقسیم میشود (هر کدام ۵۰ تتر). ممکن است عدد سودی که صرافی پرداخت می کند صرفه نداشته باشد، چون اگر در ترید حرفه ای باشیم می توانیم عدد سود بیشتری برای خود کسب نماییم. پس می توان قیمت مورد نظر خود را وارد کنیم و یا اینکه از سمت راست صفحه از میان قیمت هایی که در قسمت خرید ها نمایش می شود، عددی را انتخاب نماییم. روش دیگر برای معامله آن است که از قسمت مارکت استفاده نماییم. در واقع تعدادی از افراد در بانک سپرده گذاری می کنند و تعدادی از وام بانکی استفاده می کنند.

چرا صرافی کوینکس این سود را پرداخت می کند؟ سایت خانه سرمایه صرافی کوینکس را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است. شما میتوانید با آموزش صرافی dydx، نحوه ثبت نام و ترید کردن را بیاموزید. ما در آکادمی پارسیان بورس با تجربه فعالیت چندین ساله در بازار ارزهای دیجیتال و برگزاری کلاسهای آموزش ارز دیجیتال در مشهد به شما پیشنهاد میکنیم با استفاده از مشاورههای رایگان آشنایی با ارزهای دیجیتال، اولین گامهای ورود به بازار ارزهای دیجیتال را بردارید، برای اطلاع بیشتر و ثبت نام به صفحه ارز دیجیتال مشهد مراجعه کنید. پس عدد نرخ سود بر 365 تقسیم می شود و اگر ارز خود را یک روز در این قسمت گذاشته باشید، آن مقدار را دریافت خواهید کرد.

بیشتر کاربران صرافی کوینکس می خواهند بدانند که تبدیل بیت کوین به تتر در کوینکس چگونه در پلتفرم صرافی کوینکس انجام می شود و یا تبدیل تتر در کوینکس چگونه انجام پذیر است؟ USM به علت دارا بودن بازیهای کوچکی مانند Metamon و دیگر برنامههای غیرمتمرکز، کاربران فعال زیادی را مدیریت خواهد کرد. متاورس USM یک سیارهی مجازی سهبعدیست که بازیکنان در آن میتوانند زمین بخرند و مغازه و گالری هنری بسازند. ایرانیان میتوانند با احراز هویت در صرافی کوینکس یا بدون احراز هویت در آن، به معامله رمزارز بپردازند. معاملات فیوچرز به معاملاتی گفته می شود که در صرافی کوینکس انجام می شوند.

بخوانید:  8 ویژگی که یک اتاق فرار خفن باید داشته باشه اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape

آنها مقداری از سپرده هایشان را به تریدرهایی که خواستار این معاملات پر ریسک هستند، توزیع می کنند تا بتوانند بخشی از سود به دست آمده از طریق تریدها را بین مشتریانی که نقدینگی خود را در اختیار صرافی قرار داده اند، تقسیم نمایند. اما زمان هایی که فرصت ترید نداشته باشیم و نخواهیم معامله ای انجام دهیم، و یا نخواهیم پول و ارز خود را وارد ریسک کنیم، می توان وارد بخش Financial در کوینکس شد و از همان سود با مقدار کم استفاده نمود. صرافی کوینکس در متن معرفی Financial در کوینکس به این موضوع اشاره می کند که 70 درصد سود به دست آمده را بین افرادی که سپرده خود را در اختیار حساب فاینانس کوینکس می گذارند توزیع می کند و 30 درصد بقیه در اختیار صرافی باقی می ماند تا در یک صندوق پوششی قرار دهد. بانک ها سود دریافتی از وام گیرندگان را بین سپرده گذاران به عنوان سود سپرده تقسیم می کنند.

ولی بهتره بدونین که در پلتفرم کوکوین اجباری برای احراز هویت وجود نداره و کاربران می تونن فقط با انجام ثبت نام در این صرافی فعالیت خودشون رو در این پلتفرم انجام بدن. از سوی دیگر، یکی از نکاتی که همواره به تریدرها، سرمایهگذاران و بهطورکلی به همه کاربران فعال در این بازار توصیه میشود، این است که از نگهداری داراییهای دیجیتال خود در حساب کاربری یا کیف پولی که خود صرافیها در اختیار آنها قرار میدهند، خودداری کنند؛ زیرا درصورت هکشدن حساب صرافی، ممکن است تمامی داراییهای کاربران به سرقت برود؛ بنابراین کیف پولهای ارز دیجیتال، گزینههایی ایمنتر از کیف پولهای خود صرافیهای ارز دیجیتال هستند. برای استفاده راحتتر از وبسایت این صرافی، میتوانید تنظیمات وبسایت را به زبان فارسی تغییر دهید. جهت وارد کردن ارز به حساب فاینانس کوینکس باید از گزینه ترانسفر استفاده نمود.

در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به آموزش تبدیل بیت کوین به تتر در صرافی کوینکس پرداخته شده و نکاتی که در تبدیل ارزها باید رعایت کنید، توضیح داده می شود. در این فیلم آموزش ارز دیجیتال به بررسی حساب فاینانس کوینکس یا همان Financial account پرداخته شده و بررسی می شود که چطور با نگهداری ارزهای دیجیتال در این بخش صرافی کوینکس کسب سود کنیم. روش های دیگر جهت تبدیل بیت کوین به تتر در کوینکس کدامند؟ در توسعه ایده ها، USM یک مینی بازی راه اندازی می کند و مشتریان می توانند بر اساس تئوری “بازی کن و پول در بیار” بازی کنند. از آنجایی که تیم USM شناخت بالایی از بازیآفرینی (Gamification) و NFTها دارد، این بازی به صورت “Play-to-earn” طراحی شده است. این صفحه صرفا جهت نمایش اطلاعات قیمتی و وضعیت پروژههای موجود در بازار ارزهای دیجیتال ساخته شده است و به معنای پیشنهاد سرمایهگذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزدیجیتال نیست.

بخوانید:  آموزش ساخت عروسک باربی با لباس پف دار، کلاه و دسته گل

در مرحله بعدی باید وارد معاملات اسپات یا فوری شویم. در ابتدا کل عرضه اولیه توکن کوکوین KuCoin Token، به میزان 200 میلیون سکه بود. یکی از اولین صرافی هایی که پروژه های توکن رمز ارز جدید را راه اندازی میکنند غالبا صرافی کوکوین است. می توانید مبالغی که در نظر دارید را بین spot و financial انتقال دهید. این صرافی در بین ۳۰۷ صرافی برتر و در سایت معتبر کوین مارکت کپ رتبه ۴۵ را دارد و از ۲۳۳ ارز و ۴۳۷ جفت ارز پشتیبانی میکند که در بین تریدر ها این رقم بسیار بالایی است. زنجیره CertiK این بار مسئولیت را برابر می کند و راهی متنوع تر برای کاربران برای تعیین قوانین نحوه تعامل قراردادهای هوشمند خود با دیگران بر اساس میزان امنیت آنها فراهم می کند و سیستم های ارز دیجیتال اسکم و فیک را با الگوریتم های موجود بررسی و اعلام میکند. ممنوع کردهاند. صرافی کوینکس در این دسته بندی نیز قرار نگرفته و از این رو امکان استفاده از خدمات آن برای کاربران ایرانی مهیا است.

تعداد جفت ارزهای معاملاتی که در صرافی بایننس پشتیبانی میشود، به مراتب بیشتر از کوینکس است. اگر خریداری سفارش خرید با قیمت انتخابی شما را داشته باشد، در این صورت صرافی عمل ارتباط بین فروشنده و خریدار را برقرار می کند و مقدار بیت کوین مورد نظر شما به فروش خواهد رفت. صرافی کوینکس بر اساس سود دهی سالانه ای که دارد، این سودها را بین کاربرانی که در این استخر حضور دارند، تقسیم می نماید. در پایین صفحه اصلی کوینکس نیز جفت ارز USDT/BTC وجود دارد که می توان جهت مبادله از آن استفاده کرد. در حالی که توسعه دهندگان پروژه رادیو کاکا (radio caca) ناشناس هستند، اما توسط Maye Musk، مدل و نویسنده کتاب کانادایی-آفریقای جنوبی و قدیمی ترین مارک لوازم آرایشی ایالات متحده CoverGirl، به طور علنی حمایت میشود.

Radio Caca در متاورس USM به عنوان موتور محرک بازی های غیرمتمرکز و امور مالی غیرمتمرکز شناخته شده است و همچنین به عنوان دروازه ای برای بازارهای مختلف NFT در شبکه اجتماعی Reddit معروف شده است. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن Radio Caca معامله میشود، صرافی های BKEX و پنکیک سواپ PancakeSwap / cake و کوینکس هستند. خرید و فروش در صرافی کوینکس توسط این جفت ارزها امکان پذیر است. صرافی کوکوین با ورود خود در سال 2017 مزایایی که به کاربران خود ارائه داد، به یکی از صرافیهای معروف در دنیا تبدیل شد که حجم معاملات در آن به قدری بالاست که در لیست 10 صرافی برتر از این لحاظ قرار میگیرد. چرا با وجود فیلتر صرافی کوینکس، کاربران استفاده از آن را ترجیح می دهند؟ خیر، استفاده ازین سرویس برای کاربران کوکوین کاملا رایگان است. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کاربران می توانند با استفاده از بخش Financial صرافی کوینکس کسب درآمد کنند.

به عنوان نمونه اگر هزار دلار در بخش Financial در کوینکس سپرده گذاری کرده باشید می توانید 19 درصد سود دریافت نمایید. 2. اگر وضعیت برداشت «در انتظار» (Pending) را نشان می دهد، لطفاً منتظر فرآیند حسابرسی سیستم باشید. برای برداشت رمز ارز قابل برداشتتان از سایت نیز می توانید از تب withdraw کمک بگیرید. روی گزینه ی Confirm withdrawal (تایید برداشت) کلیک میکنم. پس از آن قوانین را تایید نموده و بر روی گزینه Subscribe کلیک کنید. کاربرد تایید هویت یا ID Verification چیست؟

بخوانید:  طراحی سایت کرج و بهترین شرکت طراح وب در شهر کرج: داده‌ورزان، منتخب جشنواره وب ایران
هر واحد از رادیو کاکا در این لحظه با قیمت 0.000413 دلار، با احتساب نرخ تتر 31,815 تومان معادل 13 تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 8.17 میلیون دلار است. هر واحد از رادیو کاکا در این لحظه با قیمت ۰.۰۰۰۴۱۳ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۱,۸۱۵ تومان معادل ۱۳ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸.۱۷ میلیون دلار است. USM Metaverse یک متاورس MMO برای نقشه برداری سه بعدی است، که در دو سال گذشته توسط سازندگانی از Tencent و Roblox توسعه داده شد. نسخه آزمایشی بتای USM Metaverse در ماه دسامبر سال 2021 راهاندازی خواهد وبسایت ایران ارز دیجیتال شد. یکی از نام هایی که اخیرا بسیار درباره آن صحبت شده است رادیو کاکا (RACA) است، که با استقبالی بین المللی در موسیقی، آثار هنری دیجیتال و به ویژه در Metaverse رو به رو شد.

بسته به اینکه در چه مدت سپرده خود را در این قسمت گذاشته ایم، زمان نیز در مقدار سود تاثیر دارد. با ایجاد این ضمانت ها در زنجیره CertiK ، توسعه دهندگان می توانند زمان کمتری را برای تأمین قراردادهای هوشمند خود و زمان بیشتری را برای ایجاد امکانات اختصاص دهند. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱.۷۴% کاهش یافته است. در فیلد دیگر باید قیمت بیت کوین را هم وارد کنیم. مورد اول که مورد بررسی داراییهای کاربر در صرافی است، در بخش میانی به بررسی اکانت Margin اختصاص داده شده است و در سمت راست، گزینه Auto-Repay به منظور بازپس دادن اتوماتیک میزان قرض دریافتی از صرافی، میزان ضریب Margin که معمولاً ۱۰ در نظر گرفته میشود و به صورت Cross بر کل دارایی اکانت Margin تأثیر میگذارد و براساس آن نرخ بدهی (Debt Ratio) نیز تعیین میگردد و در نهایت گزینههای قرض گرفتن (Borrow)، بازپرداخت (Repay) و انتقال (Transfer) برای انتقال سرمایه در بین اکانتهای کاربری قرار دارند.

البته با خریداری توکن CET که ارز داخلی این اکسچنج محسوب میشود میتوانید این کارمزد را ۵۰ درصد کاهش دهید و به عدد ۰٫۰۵ درصد برسانید. کارمزد تراکنش ها در صرافی با توجه به نوع مارکت (Spot یا Perpetual یا همون فیوچرز) و همچنین سطح VIP شما و نگه داشتن یا نداشتن ارز CET که ارز بومی کوینکس است متفاوت است، سطح VIP بر اساس حجم معاملات شما محاسبه میگردد و در ابتدا شما در سطح VIP0 قرار دارید، با سطح VIP0 کارمزد هر تراکنش در بازار Spot معادل 0.2 (دو دهم) درصد است که در صورتی که ارز CET داشته باشید و گزینه پرداخت کارمزد با CET را فعال کنید تخفیف شامل شما می شود و این کارمزد به 0.14 (چهارده صدم) درصد میرسد.