در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با قضات و کارکنان‌ دادگستری ساوجبلاغ چه گذشت؟ لزوم توجه به حبس زدایی/پیشگیری از تصرف اراضی






منبع

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه کاهش جمعیت کیفری از دیگر موضوعات مورد توجه قوه قضاییه است، ادامه داد: باید به این موضوع توجه ویژه داشت و‌ از زندانی شدن تمامی افراد باید خودداری کرد البته این به معنای اغماض در برخورد با مجرمان حرفه ای و مرتکبان جرائم خشن نیست.

همچنین در جریان این دیدار، نماینده قضات ساوجبلاغ به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت تعاونی های مسکن متعدد در هشتگرد بیان کرد: تغییر اراضی، مهاجرت و… باعث افزایش جرم می شود از این رو باید پیشگیری در دستور کار قرار گیرد.

وی از اتقان آرا به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد تاکید رییس قوه قضاییه یاد کرد و گفت: نباید کثرت کار و حجم پرونده ها باعث صدور احکام نامناسب شود.


در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با قضات و کارکنان‌ دادگستری ساوجبلاغ چه گذشت؟ لزوم توجه به حبس زدایی/پیشگیری از تصرف اراضی

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز،  ذبیح الله خدائیان بعدازظهر پنجشنبه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان با اشاره به جلسه مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در این جلسه نکات مهمی را مطرح کردند و فرمودند که یکی از ذکرهای خداوند خدمت رسانی به مردم است که این امر باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به ساوجبلاغ با حضور در جمع قضات و‌ کارکنان دادگستری این شهرستان حضور یافت و صحبت ها و درخواست های آنها را شنید.

بخوانید:  قدردان زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و همکاران‌شان هستیم

بخوانید:  توجه به سلامت و رفاه تلاشگران تولید را جدی گرفته ایم