توجه به سلامت و رفاه تلاشگران تولید را جدی گرفته ایم

 

photo_2023-05-02_00-47-34

سعیدیان اظهارداشت: توجه به رفاه و معیشت تلاشگران فولاد خرمدشت برای ما در اولویت است و در کنار یک کار سخت و خشن رویکرد ما این بود تا با احداث گلخانه فضا را تلطیف کرده و انگیزه خدمت را بیشتر کنیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

در مجتمع فولاد خرمدشت سالانه 500 هزار تن انواع میلگرد فولادی تولید می شود و با فعالیت آن برای 270 نفر شغل ایجاد شده است.

سعیدیان تصریح کرد: اشتغال 270 کارگر توانمند و دلسوز در مجتمع فولاد خرمدشت برای ما یک افتخار است و با دستان این عزیزان توانسته ایم ضمن تامین نیاز های داخلی محصولات تولیدی این شرکت را در 13 کشور همسایه نیز عرضه کرده و ارزآوری داشته باشیم.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز جهانی کارگر، روز دوشنبه در مراسمی با حضور علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، حمزئی فرماندار تاکستان، شمس الدینی مدیر درمان، کشاورز ترک مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، اولین واحد دندانپزشکی مجموعه کارگری در مجتمع صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان افتتاح شد.

567

در این مراسم از تلاشگران نمونه شرکت فولاد خرمدشت نیز تجلیل شد.

photo_2023-05-02_01-01-50

وی بیان کرد: سرمایه گذاران و کارفرمایان نباید تصور کنند که معیشت و اشتغال تلاشگران در دست آنهاست بلکه ما باید خدا را شاکر باشیم که با تلاش این افراد زندگی و معیشت ما رقم خورده و توانسته ایم در کنار مجموعه ای از انسانهای توانمند و دلسوز در کسب روزی حلال همت کنیم.

بخوانید:  آن چیزی که در حال اکران است سینمای ایران نیست + ویدیو

مجید سعیدیان در این مراسم اظهارداشت: کارگران را ولی نعمت خود می دانیم و بهتر است کلمه«تلاشگر» را جایگزین کارگر کنیم تا جایگاه این فعالان اقتصادی بیش از گذشته مشخص شود.

انتهای پیام





رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی خرمدشت گفت: همچنان خود را یک کارگر می دانم و از لطف الهی و برکتی که در سرمایه های ما بواسطه تلاش افرادی متعهد و ماهر مهیا شده سپاسگزاریم.

photo_2023-05-01_22-45-38

سعیدیان تصریح کرد: با راه اندازی مرکز دندانپزشکی کارگری در فاز اول سه روز در هفته خدمات دندانپزشکی برای همکاران شرکت خرمدشت به صورت رایگان و برای سایر تلاشگران واحدهای صنعتی دیگر با کمترین تعرفه ارائه می شود.

234

مدیرعامل مجتمع فولاد خرمدشت یادآورشد: در رویکرد توسعه ای که به این مجموعه داریم هنوز در ابتدای راه هستیم و امیدواریم با همکاری نیروهای مجموعه خود به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی گفت: توجه به سلامت نیروها برای ما اهمیت ویژه دارد و در این راستا با احداث زمین چمن مصنوعی و مرکز دندانپزشکی تلاش کرده ایم خدمات بهداشتی و درمانی و رفاهی مناسبی برای مجموعه نیروی انسانی این شرکت مهیا کنیم.