دستگیری 4 گروه متخلف شکار در مناطق آزاد و حفاظت شده شهرستان گچساران

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛روزهای آغازین  اسفندماه  به روزهای پرکاری برای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران تبدیل شده و اتفاقات زیست محیطی زیادی در این روزها رقم خورده است  بطوریکه ،طی 2 روز 4 گروه متخلف زیست محیطی در مناطق آزاد و حفاظت شده این شهرستان حین ارتکاب تخلفات شکار و صید دستگیر و اعمال قانون شدند.

اسلام جاودان خرد گفت: یگان حفاظت  محیط زیست شهرستان گچساران حین پایش مناطق آزاد 2 گروه متخلف را درحالی دستگیر نمودند  که با استفاده یک قبضه اسلحه پی سی پی 4 قطعه تیهو شکار کرده بودند.

جاودان خرد به همکاری دستگاه قضا با محیط زیست اشاره کرد و بیان داشت:با هماهنگی دستگاه قضا و  همکاری مراجع ا نتظامی  از منزل متخلفی،  یک بهله دلیجه که دراسارت (قفس ) نگهداری می شد کشف و ضبط گردید.

وی ضمن تشکر از تلاش محیط بانان شهرستان و همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی با این اداره گفت:متخلفین جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود:مامورین در ادامه نظارت های کنترلی خود فرد سومی را که با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زنی 2 قطعه کبوتر شکار کرده بود را نیز  دستگیر نمودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کشف لاشه گراز را از دیگر اقدامات مامورین برشمرد و گفت:ماورین موفق می شوند متخلفی را دستگیر نمایند که لاشه یک راس گراز را  حمل می کرد.

انتهای پیام 



منبع

بخوانید:  واشنگتن مدعی عدم نقش داشتن اوکراین در حمله تروریستی مسکو شد