رشته ورزشی گلف را در مدارس و مناطق کم برخوردار توسعه می دهیم

رئیس جدید هیئت گلف استان قزوین تصریح کرد: بدون تردید آموزش و پرورش و مدارس یکی از کانون های مهم ورزش محسوب می شود و در دوره جدید تلاش می کنیم با ارتباط بیشتر با مدارس بتوانیم این رشته را در میان دانش آموزان گسترش دهیم و افراد بیشتری را جذب آن کنیم.

بهشتی یادآورشد: رشته گلف اصلا ورزش گرانی نیست و با تامین زمین و وسایل آن می توانیم نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بویژه بانوان را برای فعالیت ترغیب کنیم تا از نشاط و شادابی آن برخوردار شوند و به سلامت خود نیز کمک کنند.

وی گفت: متاسفانه رشته های گلف و کریکت و شمشیربازی در استان به فراموشی سپرده شده و مغفول مانده و امیدواریم با کمک علاقمندان این رشته و نیز روسای هیئت ها آن را در سطوح عمومی بویژه در مدارس، شهرهای کوچک و حاشیه هم رواج دهیم تا همه بتوانند استعدادهای خود را در این رشته شکوفا کنند.

image_2022_10_22-12_51_56_603_oJt

 





بهشتی افزود: اگر بستر مناسبی برای این رشته ورزشی مهیا شود و بتوانیم زمین های کوچک «مینی گلف» را برای سنین مختلف و  نوجوان هم راه اندازی کنیم حتما با اقبال عمومی روبرو می شود.


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان قزوین روز شنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای مجمع در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد. 

در این مجمع که مدیرکل ورزش و جوانان استان با تفویض اختیار ناظر فدراسیون نیز بود، رأی گیری در میان ۱۵ نفر از اعضا برگزار شد و مهدی بهشتی تنها نامزد این هیئت با  ده رأی توانست به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت گلف استان قزوین انتخاب شود. 

بخوانید:  صهیونیسم ریشه و عامل ظلم و جنایت در فلسطین و غزه است و باید نابود شود

انتهای پیام 

رئیس هیئت گلف استان قزوین بیان کرد: در ترویج این رشته ورزشی حتما از ظرفیت خیرین هم استفاده خواهیم کرد و در حد توان خود کارهایی را آغاز خواهیم کرد تا بستر خوبی برای فعالیت آیندگان باشد.

همچنین نسترن طارمی بعنوان نائب رئیس، محمد دادایی خزانه دار، محمد بابایی و فاطمه الوندی فر بعنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند. 

image_2022_10_22-12_18_5_593_QZ7

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

مهدی بهشتی مقدم در این نشست با ارائه برنامه های خود اظهارداشت: هر چند «گلف» یک ورزش خانوادگی محسوب می شود اما در استان هنوز شناخته شده نیست و شاید یک ذهنیت اشتباهی شکل گرفته که برخی فکر می کنند ورزش گرانی است و سراغ آن نمی روند.

image_2022_10_22-12_18_21_873_qwT

وی بیان کرد: اهل سیاسی بازی نیستم و بدور از هر گونه حواشی و جناح بازی وقت خواهم گذاشت و امیدواریم روحیه ورزش پهلوانی و اخلاق مداری را در این رشته ترویج کرده و زمینه را برای شکوفایی استعدادها مهیا کنیم.