صهیونیسم ریشه و عامل ظلم و جنایت در فلسطین و غزه است و باید نابود شود

حجت الاسلام خضری تصریح کرد: برای حل مشکلات باید در کنار طرح مسائل و انتقاد با ارائه راهکار برای حل مشکلات مشارکت کرد.

وی بیان کرد: حضور مردم در صحنه می تواند گره گشای مشکلات باشد و لازم است بستر مشارکت همگانی در کارها فراهم شود تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور و تقویت وحدت و انسجام جامعه باشیم.

خطیب جمعه قزوین گفت: به فرموده رهبری فتح قدس بایستی به دست خود فلسطینیان رخ دهد و جهان اسلام بکوشد تا با ارتقای درک مردم فلسطین زمینه تقویت مستضعفان مهیا شود تا خود مردم تصمیم بگیرند از ستم اشغالگران رها شوند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی و غزه گفت: نبردی که امروز در غزه و سرزمین های اشغالی رخ داده در واقع درگیری و تقابل اسلام با استکبار است و ما وظیفه داریم یهودیان را وارد جبهه مقاومت کرده و در مقابل صهیونیست‌ها قرار دهیم.

وی اظهارداشت: از مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضاییه انتظار داریم زمینه حضور مردم را در صحنه های مختلف بیشتر کنند تا ضمن اعتمادسازی به مشارکت مردم هم کمک شود.

وی در ادامه به ضرورت حفظ وحدت میان مردم و مسئولان اشاره کرد و اظهارداشت: باید با حفظ وحدت به جنگ با مشکلات برویم و اجازه ندهیم بدخواهان میان ما فاصله بیندازند و خوشحال شوند.

خطیب جمعه قزوین افزود: اگر می بینیم که فضای مجازی بسیار فعال است و افراد زیادی دیدگاه خود را در این فضا منتشر می کنند به این دلیل است که از مشارکت آنها در کار اجرایی و نشست و جلسات استفاده نمی شود و اگر این بستر برای استفاده از نظر و ایده همه مردم مهیا شود به دستاوردهای خوبی می رسیم.

بخوانید:  اعلام کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۲ شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: این روزها اگر شاهد تحلیل های اشتباهی در خصوص جهان اسلام و بروز شبهه هستیم به این دلیل است که طرح راهبردی امام راحل و رهبر انقلاب در حوزه فلسطین به خوبی تبیین نشده در حالی که هدف مشخص بود و نابودی اسراییل پیش بینی شده و رهبری نیز بارها فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: تقوی راه رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت است لذا همه را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنیم تا از مسیر حق باز نمانیم.

وی اضافه کرد: باید برنامه و راهبرد جهان اسلام در موضوع فلسطین مشخص شود و برای آینده تصمیم گیری شود و منتظر حوادث نباشیم.

حجت الاسلام خضری تصریح کرد: بعد از شهادت سردار  سلیمانی رهبر انقلاب فرمودند که دشمن سیلی خواهد خورد و انتقام سختی در پیش است و امروز باید اذعان کرد شاهد شکسته شدن هیمنه آمریکا در منطقه و اخراج آنها از خاورمیانه هستیم و در عملیات طوفان الاقصی دیدیم که هیمنه صهیونیست‌ها نیز شکسته شد.

انتهای پیام



منبع