رقابت‌های جودو انتخابی کشوری ‌استان آذربایجان‌غربی با قهرمانی تیم بازرگان پایان یافت

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع


به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، علی فرج پور گفت: در این مسابقات ۶۰ جودوکار در ۸ وزن در قالب هفت تیم از شهرهای ماکو، بازرگان ، ارومیه، مهاباد و خوی در شهر مرزی بازرگان منطقه آزاد ماکو با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی با اشاره به اینکه تیم های ارومیه و ماکو نیز پس از بازرگان عنوان دو و سوم تیمی این رقابت ها را از آن خود کردند، اظهارکرد: در رقابت های ۵۰ کیلوگرم این رقابت ها صدرا اسماعیل ازده عنوان نخست را بدست آورد، حسن علیپور و هومن براتی نیز به ترتیب عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
وی ادامه داد: همچنین، در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز هادی فتح اله زاده عنوان نخست را کسب کرد و امیرحبیبی و آراز علی نژاد به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
فرج پور افزود در وزن ۶۰ کیلوگرم میر ابوالفضل زینال زاده عنوان قهرمانی را بدست آورد و مبین اسدی و اشکان پیروتی نیز به ترتیب در جای دوم و سوم قرار گرفتند و در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز مرتضی احدضیا عنوان اول را کسب کرد و عنوان دوم و سوم به ترتیب به جودوکاران محمدصدرا پورحسن و رضا مرادی رسید.
مدیر اجتماعی سلامت، و ورزش سازمان منطقه آزادماکو با بیان اینکه در وزن ۷۳ کیلوگرم نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به متین نیکوکار، کنعان حسن پور، محمدسبحان فرزانه و ۸۱ کیلوگرم به امیر حسین نظری، محمد پارسا و مبین سیاری تعلق یافت اظهارداشت: در وزن ۹۰ کیلوگرم این مسابقات نیز فرشید ضیائی مقام اول ،‌محمدمبین قاضی زاده دوم ، امیر حسین پارسا به کسب عنوان سوم بسنده کرد و در وزن +۱۰۰ کیلوگرم نیز امین علی اصغرزاده و امیر محمد اسماعیل زاده به عنوان اول و دوم نائل آمدند.
شایان ذکراست: نفرات اول تیمها برای اعزام در مسابقات قهرمانی کشور به رقابت خواهند پرداخت.

بخوانید:  آغاز طرح ملی پایش و ارتقاء تندرستی زنان و دختران در گلستان

انتهای پیام

رقابت‌های جودو انتخابی کشوری ‌استان آذربایجان‌غربی با قهرمانی تیم بازرگان پایان یافت
آیا این خبر مفید بود؟