رونمایی از فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نخستین جشنواره تولیدات روابط‌‌ عمومی‌ها و رسانه‌های کشور در حوزه روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود. 

ارسال کلیه آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی و رسانه‌ها در کرمان از طریق وبگاه www.prpishraft.ir امکان‌پذیر است.


رونمایی از فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها

بخش‌های جشنواره شامل خبر خوب، کلیپ، تیزر، مستند و فیلم کوتاه، پژوهش و تحلیل محتوا، یادداشت و مقاله، پوستر و فتوتیتر، انیمیشن و موشن‌گرافی، سرود و پادکست، پویش‌های اجتماعی است.





منبع

بخش ویژه جشنواره به مردم اختصاص داده شده و کلیه شهروندان در جای جای ایران اسلامی می‌توانند با روایت‌های خود از پیشرفت‌های نظام جمهوری ایران در این جشنواره شرکت کنند.

همگرایی در بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم، روایت پیشرفت دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در دولت مردمی و اقناع افکار عمومی، ترویج گفتمان روایت پیشرفت و ایران قوی، اشتراک تجربه‌ها، تعمیق ارتباطات، شناسایی توانمندی‌ها و ارتقای روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها، رقابت سالم بین رسانه‌ها و معرفی روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌های برتر، مرجعیت روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و روایت اول، اهداف این جشنواره کشوری است.

این جشنواره ویژه رسانه‌ها از جمله روابط عمومی‌های سراسر کشور خواهد بود و روایت پیشرفت ( تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی ) و تحقق شعار سال « مهار تورم، رشد تولید» به عنوان محورهای این جشنواره تعیین شده‌ است.


|