ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی ازنا به منظور حضور سرمایه گذاران تبلیغ شوند

وی افزود: اگر این منطقه ی اقتصادی به خوبی معرفی شود زمینه ی توسعه ی تولید و اشتغال را با حضور سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.


|

استاندار لرستان: ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی ازنا به منظور حضور سرمایه گذاران تبلیغ شوند

انتهای پیام 


آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ فرهاد زیویار هشتم تیرماه در مراسم آغاز عملیات ساخت طرح تولید فروسیلیکوز منگنز شهرستان ازنا، اظهار کرد: منطقه ی ویژه ی اقتصادی ازنا با امکانات زیرساختی خوبی که دارد زمینه ی حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد که حضور سرمایه گذاران چینی در طرح تولید فروسیلیکوز منگنز نمونه ای از آن است.

استاندارلرستان  وضعیت جغرافیایی این منطقه را به واسطه نزدیکی به سه استان صنعتی اصفهان، مرکزی و قم، یکی دیگر از ظرفیت های توسعه ای این منطقه برشمرد و گفت: اگر مساحت این منطقه طبق طرح پیشنهادی اداره کل شهرک های صنعتی استان ارتقا دهیم می تواند در سطح کشور به یک ظرفیت مهم مبدل شود.

 





استاندار لرستان گفت:اگر زمینه های لازم فراهم شود می توان انتظار داشت ظرف یک سال پروژه ی ساخت آن به اتمام برسد.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم با حمایت های لازم در جهت تسهیل بروکراسی های اداری روند تکمیل آن را به کوتاه ترین زمان ممکن برسانیم.


وی در پایان ضمن تشکر از همراهی اصحاب رسانه، خواستار حمایت و کمک خبرنگاران در جهت معرفی ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی ازنا و سایر مناطق استان شد.

بخوانید:  صولت مرتضوی شهردار مشهد بوده و مشکلات کارگر و کارفرما را درک می‌کند

استاندار لرستان گفت: ظرفیت های منطقه ی ویژه اقتصادی ازنا به منظور حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید به صورت ویژه تبلیغ شوند.





منبع

زیویار همچنین در خصوص طرح تولید فروسیلیکوز منگنز ازنا، تاکید  کرد: فاز اول این طرح ۱۲هزار تن در سال تولید خواهد داشت که با ۵هزار میلیارد ریال توسط سرمایه گذاران چینی به بهره برداری خواهند رسید.


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف