مجموعه ورزشی و پارک هفت هکتاری شهریار احداث می گردد

کولیوند در زمینه عدم جمع آوری دستفروشان و ایجاد سد معبر توسط آنان گفت :در حال حاضر شرایط جامعه اجازه نمی دهد که بخواهیم در خصوص جمع آوری دستفروشان وارد عمل شویم و از سوی دیگر مغازه دارانی هستند که این پیاده روها  را به دستفروشان اجاره می دهند و بنده از اصحاب رسانه می خواهم که در این خصوص موارد را انعکاس دهند .

 

وی در پایان گفت :خواهش من از اصحاب رسانه این است که عملکرد مثبت شهرداری شهریار را نیز به اطلاع و سمع و نظر شهروندان برسانند و انتقادات سازنده خود را نیز بیان نمایند چون هدف همه ما این است که در جهت توسعه و آبادانی قدم برداریم و هدف مسوولان خدمت به مردم است .

 

انتهای پیام/

کولیوند در زمینه راه اندازی مترو گفت : هزینه اجرای این پروژه در حدود 15 هزار میلیارد تومان برآورد شده است و مقرر شده که 1600 میلیارد تومان در بودجه سال آینده برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شود و البته یک ردیف برای این پروژه در بودجه در نظر گرفته شده که در صورت اجرایی شدن ، اعتبار آن تامین گردد .

وی افزود: شهرداری دارای یک برنامه مدون یکساله است که این برنامه در شورای شهر ارایه می شود و توسط شورا مصوب گردیده و پس از تایید و طی مراحل قانونی در فرمانداری و استانداری ، پیش از سال به شهرداری ابلاغ می گردد و شهرداری تابع مصوبات و ابلاغیه این برنامه است و اینگونه نیست که شهرداری درطول سال برنامه جدید ارایه دهد البته می توان مطالعاتی صورت داد اما در خصوص اجرا باید در برنامه مدون سال آتی عنوان و مصوب گردد.

بخوانید:  اطلاعیه محدودیت ترافیکی در محور نقده
وی با بیان اینکه شهرداری شهریار، اصل خدمت را بر شفافیت عملکرد خود قرار داده است ، گفت : فهرست پروژه های عمرانی شهریار و قراردادهای آنان در صورت درخواست رسانه ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت .

وی در خصوص مجموعه ورزشی و پارک هفت هکتاری شهریار اظهار داشت : این مجموعه دارای کمپ ورزشی خواهد بود و سالن های مختلف نیز در آن پیش بینی شده و بخشی از پارک هفت هکتاری به پارک بانوان اختصاص می یابد .

 

شهردار شهریار در پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات مدیریتی در شهرداری تاکید کرد : تصمیماتی که در جهت عزل و نصب در شهرداری صورت گرفته ، تصمیم اینجانب و بر اساس ارایه سوابق توسط افراد بوده و هیچگونه فشاری از سوی اعضای شورا وجود نداشته است.

کولیوند عنوان کرد : هزینه جمع آوری و ساماندهی زباله شهر و انتقال به اخترآباد ، 50 میلیارد تومان در سال است که توسط پیمانکار مربوطه صورت می گیرد و در همین جا به دلیل جمع آوری نه چندان مطلوب زباله از شهروندان عذرخواهی می کنم چون اگر بخواهیم این امر را تمام و کمال انجام دهیم باید دو برابر این مبلغ را هزینه نماییم .

وی در خصوص مجموعه ورزشی و پارک هفت هکتاری شهریار اظهار داشت : این مجموعه دارای کمپ ورزشی خواهد بود و سالن های مختلف نیز در آن پیش بینی شده و بخشی از پارک هفت هکتاری به پارک بانوان اختصاص می یابد .

کولیوند در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: برای سال آینده ۲۰۰۰ میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده است که برای ساخت سالن آمفی تئاتر مجهز ، پروژه هایی در خصوص جانبازان و معلولان و همچنین ساخت مجموعه ورزشی( کمپ ورزشی)  و  پارک هفت هکتاری برنامه ریزی شده است.

بخوانید:  اقتصاد آلمان در آستانه ورشکستگی

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ صادق کولیوند شهردار شهریار در نشست خود با اصحاب رسانه گفت : در بودجه سال 1401 شهرداری شهریار در زمینه هزینه های جاری ، 580میلیارد تومان پیش بینی شده بود که 380 میلیارد هزینه شد و در بخش عمرانی نیز 700 میلیارد پیش بینی گردید که از این میزان 560 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد : مطالبات و سرانه ها هیچگونه همخوانی ندارد . رشد جمعیت در کشور صفر است ، در تهران رشد جمعیت هفت درصد و در شهریار 11 می باشد . با این نرخ جمعیت باید درآمدهای شهرداری نیز همخوانی داشته باشد والبته رضایتمندی شهروندان نیز در اولویت قرار دارد که این رضایتمندی از طریق عملکرد شهرداری و با دارا بودن درآمد خوب حاصل می شود .

وی گفت :خواهش من از اصحاب رسانه این است که عملکرد مثبت شهرداری شهریار را نیز به اطلاع و سمع و نظر شهروندان برسانند و انتقادات سازنده خود را نیز بیان نمایند چون هدف همه ما این است که در جهت توسعه و آبادانی قدم برداریم و هدف مسوولان خدمت به مردم است .

شهردار شهریار اضافه کرد : برای انجام روکش آسفالت معابر سطح شهر در حدود 600 میلیارد تومان با قیمت حال حاضر برای سال آینده اعتبار نیاز داریم و این در حالی است که کل بودجه عمرانی شهرداری 600 میلیارد تومان است. همچنین نگهداری ساختمان های شهرداری قریب به 45 میلیارد تومان هزینه دارد .

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع
آیا این خبر مفید بود؟

شهردار شهریار در زمینه حمایت از تیم های ورزشی گفت : از تیم های فوتبال ، والیبال، کشتی و تکواندو از سوی شهرداری حمایت می شود و اعلام آمادگی کرده ایم که در تمام رشته های ورزشی در حد توان حمایت خواهیم کرد و ان شاالله بتوانیم شرایط نشاط را برای جامعه فراهم نماییم . اعتقاد داریم که جوانان آینده سازان جامعه هستند و اگر این جوانان را به سمت ورزش سوق دهیم آینده سالمی خواهیم داشت .