معلمان هویت، انسان و آینده کشور را با فداکاری و ایثار می‌سازند



به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران، در مراسم بزرگداشت مقام معلم با تاکید بر جایگاه رفیع معلمان اظهارداشت: جایگاه مقام معلم از منظر دین مبین اسلام بسیار جایگاه والا و تاثیرگذاری است .

وی با بیان اینکه معلمان معماران آینده کشور هستند افزود: آگاهی و اخلاق جامعه به واسطه تلاش‌های مجاهدانه معلمان عزیز شکل می‌گیرد.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه معلم هویت ساز نسل آینده است تصریح کرد: هویت انسانی، اجتماعی، دینی و خانوادگی از مهمترین تلاش‌های معلمان در جامعه به شمار می‌رود.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به نقش معلمان در ساخت شاکله و هویت جامعه بیان کرد: دشمنان با تمام ظرفیت به دنبال بی هویتی در بین جوانان و نوجوانان هستند در مقابل این هجمه ضد فرهنگی،  معلمان در هویت سازی نقشی محوری و اساسی دارند تا نقشه های دشمنان نقش برآب شود.

وی با بیان اینکه معلمان افسران پیشتاز در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان هستند عنوان کرد: در طول تاریخ معلمان بهترین نقش را ایفا و سربازان گمنام اسلام در تعلیم و تربیت هستند که هویت ، انسان و آینده را می‌سازند.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه معلمان نقش حیاتی در حیات طیبه دارند گفت: رستگاری ، عاقبت بخیری و هرآنچه که دین اسلام به آن توصیه می‌کند مرهون نقش معلم است.

 

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  فراموشی دلاری به سبک حسن روحانی!