می‌توانم رکورد اسکیت دنیا را جا به جا کنم



ترانه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا، درباره شرایط این روز‌های خود اظهار داشت: یازده سال است که اسکیت فری استایل کار می‌کنم و حس می‌کنم ۱۴۰۲ بهترین دورانم بود، چون مدال نقره تاریخی بازی‌های آسیایی را کسب کردم. البته در سال ۲۰۱۷ هم اولین طلای جهان در تاریخ اسکیت ایران را بدست آوردم و همه اینها باعث شده تا الان با انگیزه بیشتری تمرین کنم.

وی افزود: توقع از من زیاد است و خودم میدانم باید چقدر تلاش کنم تا به تمام اهدافم دست پیدا کنم، چون الان وقت زیادی نداریم و باید برای مسابقات پیش رو آماده شویم. رشته ما خیلی سخت و خاص است و اگر تمرکز نداشته باشیم، شاید تمام تمریناتمان در یک ثانبه از بین برود.

قهرمان پرافتخار اسکیت ایران ادامه داد: سال ۱۴۰۲ برایم عالی گذشت و در ۱۴۰۳ مسابقت بسیار مهمی مثل المپیک اسکیت و بازی‌های داخل سالن آسیا را در پیش داریم که باری آنها برنامه ریزی کرده ام و می‌خواهم سال درخشانی داشته باشم. باید مدال‌های طلا را درو کنم و به این باور رسیدم که از پس هر حریفی بر می‌آیم.

احمدی با اشاره به اینکه ما خیلی تلاش می‌کنیم تا نتایجی درخور اسکیت ایران کسب کنیم، تصریح کرد:حس میکنم امسال سال متفاوت و بهتری خواهم داشت، چون باتجربه‌تر شدم و می‌دانم باید چگونه کار کنم. طبق رکوردهایم می‌توانم در مسابقات پیش رو طلا بگیرم و رکورد جهان را هم جا به جا کنم. این توانایی را در خودم میبینم و انشاالله همه چیز طبق روال پیش خواهد رفت.

بخوانید:  معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت برادر آیت الله محفوظی را تسلیت گفت

ملی پوش بانوی اسکیت فری استایل در پایان خاطرنشان کرد: من اصلا ناامید نمی‌شوم و فقط رو به جلو حرکت می‌کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را ثبت کنم و برای کشورم افتخارآفرین باشم.

انتهای پیام/



منبع