نباید اجازه دهیم روایت اول در رویدادها به دست دشمن برسد

استاندار هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در بیان دستاوردهای نظام نباید خساست به خرج داد و هر دولتی از دولت موقت تا به امروز کار مثبتی در خدمت به مردم انجام داده است باید به اطلاع رسانی شود و برای این مهم لازم است  اکوسیستم تبیین در استان شکل بگیرد و مخازن آماری و اطلاعاتی از ۲۲ بهمن ۵۷ تا به امروز جمع‌آوری شود. 


استاندار هرمزگان: نباید اجازه دهیم روایت اول در رویدادها به دست دشمن برسد

 دوستی عنوان‌کرد: بیان نقاط مثبت و خدمت به مردم در هر حوزه ای امری ضروری است‌ بنابراین اگر دستگاه قضایی اقدام مثبتی را انجام می‌دهد یا اگر نمایندگان مردم در  مجلس تلاش کردند قانون خوبی تصویب شد باید با مردم در میان گذاشته شود. 

وی با تاکید بر لزوم حفظ روایت اول در رویدادها و اتفاقات استان و کشور، افزود: در جنگ رسانه‌ای باید از حالت تدافعی خارج شویم چرا که ما در بسیاری از مسائل مدعی هستیم و نباید اجازه دهیم تا روایت اول به دست دشمن بیفتد.


آیا این خبر مفید بود؟


|





منبع

انتهای پیام/

نماینده عالی دولت در هرمزگان تصریح‌کرد: در تبیین دستاوردهای نظام  باید مردم  بدانند که پیش از انقلاب بندر شهیدرجایی و بسیاری از صنایع وجود هم نداشته‌اند و بدانند برخی از پروژه‌های نفتی هرمزگان در دولت سیزدهم از تمام پروژه‌های این بخش در ۴۰ سال گذشته بیشتر بوده است.