هوادار- پرسپولیس؛ جنگ تماشایی در دستگردی

پرسپولیسی ها که با اضافه شدن یورگن لوکادیا در خط حمله جان تازه ای گرفته اند در آخرین بازی خود موفق شدند نمایش فوتبالی توام با نتیجه لازم را به دست آورده و با پیروزی و کسب سه امتیاز کامل دیدار نفت با توجه به امتیاز از دست دادن سایر رقبا بر صدر جدول تکیه زده و با روحیه بالاتری در مسیر موفقیت در این فصل قدم بردارند. پرسپولیسی ها در پنجمین دیدار خود در این فصل باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم هوادار بروند و برای تداوم صدرنشینی به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف

هوادار- پرسپولیس؛ جنگ تماشایی در دستگردی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از دو برد متوالی برابر آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در تلاش است تا سومین پیروزی خود در فصل جدید را جشن بگیرد، پیروزی که می تواند این تیم را همچنان در صدر جدول نگه دارد، موضوعی که از این حیث برای تیم یحیی گل محمدی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

|





منبع

مصاف پرسپولیس و هوادار در حالی انجام می شود که حریف این هفته سرخ ها فصل جدید را با کادر فنی جدید و در راس آنها ساکت الهامی آغاز کرده است. این در شرایطی است که حضور دو مربی سابق پرسپولس در کاد رفنی حریف این هفته سرخ ها می تواند از اتفاقات جالب این دیدار باشد. هوادار ساکت الهامی در فصل جدید دو تساوی، یک پیروزی و یک شکست را در 4 بازی اول خود به دست آورده و با کسب 5 امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده و با چنین شرایطی خود را برای رویارویی برابر پرسپولیس آماده می کنند.

بخوانید:  اتصال ۶ نیروگاه برق به شبکه ظرف مدت یک ماه/ رکورد تاریخی ساخت نیروگاه در یک سال شکسته شد

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال