وسواس در انتصابات باعث کشف نیروهای خوب استان شده است

وی در ادامه گفت: اگر مشکل خاصی پیش نیاید پارک موزه دفاع مقدس در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید و همچنین برای تکمیل یادمان شهدای گمنام نیز اعتباراتی اختصاص پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: برای ورزشگاه ۶ هزار نفری شهر گرگان اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد و در هفته های اخیر پیمانکار آن مشخص و قرارداد آن بسته شده است و همچنین ۲۰ پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر نیز در دست گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

وی در ادامه اظهار کرد: مصوبات خوبی در حوزه میراث فرهنگی داشته ایم و ۱۱۰ میلیارد تومان در این بخش مصوب شده است.

وی گفت: وسواس به خرج داده شده در انتصابات باعث کشف نیروهای خوب و موفق شده است.

خبرنگار نجمه جهان تیغ

زنگانه گفت: بازارچه های صنایع دستی مورد توجه ویژه قرار دارد که منابع لازم برای تکمیل آنها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در دهه فجر تعداد قابل قبولی از مجتمع های فرهنگی را در شهرستان های مختلف افتتاح خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنانش گفت: در تلاش هستیم ۹۴ هزار واحد مسکونی طی چهار سال بسازیم که یکی از چالش‌های ما تامین زمین برای متقاضیان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: ریشه مصدری مسئول یعنی مورد سوال قرار گرفته شده که مسئول هم باید پاسخگو باشد و هم دارای حقوقی است که باید رعایت شود.

استاندار گلستان ادامه داد: گلستان ۱۵۰ ملی پوش در رشته های مختلف دارد و ما به این ظرفیت از بعد اجتماعی و فرهنگی نگاه می کنیم.

بخوانید:  ناکامی کشتی گیران قزوینی در مسابقات امیدهای کشور

استاندار گلستان با اشاره به تسهیلات اشتغال آفرین گفت: ۱۲ هزار و صد میلیارد تومان به بانک های عامل برای تسهیلات اشتغال آفرین استان ابلاغ شده است که تکلیف شده است ۱۰ درصد آن به حوزه دانش بنیان و حداقل ۴۰ درصد از این تسهیلات به طرح های روستا محور اختصاص پیدا کند.

وی تاکید کرد: یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات ازدواج جوانان به بانک ها ابلاغ شده است.

وی گفت: ما در انتصابات از مجموعه عناصر تاثیر گذار به خصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی و گروهای انقلابی و همسو با دولت مشورت می گیریم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری گرگان

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان منتخب مردم هستند که وظیفه نظارتی نیز دارند افزود: در کنار نمایندگان استان شعار هفت بعلاوه یک را سر داده ایم و برای عقب ماندگی تاریخی گلستان تلاش خواهیم کرد.

زنگانه با تاکید به اینکه گلستان باید از وضعیت فعلی خارج شود تصریح کرد: از سایر ابعاد غیر از معیشت مردم غافل نخواهیم شد و در نظام مسائل استخراج شده به همه حوزه های فرهنگ، میراث فرهنگی، حمایت از خانواده های کم برخوردار، ورزش، میراث فرهنگی و مباحث در رابطه با کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی توجه ویژه شده است.

زنگانه افزود: یک هزار و ۸۰۰ هکتار زمین مسکونی برای احداث ۹۴ هزار واحد مسکونی نیاز داریم فراخوان داده ایم که  اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی باید به مسکن و شهرسازی واگذار شود.

بخوانید:  بازی‌های شناختی در کشور تقویت می‌شود

انتهای پیام

ساخت ۹۴ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال