پروژه توسعه پایدار زیرساخت های گازرسانی روستاهای چوار کلنگ زنی شد

محمود کشاورز با بیان اینکه برای اجرای این پروژه گازرسانی بیش از ۲ هزارو ۷۰۰ متر شبکه توزیع اجرا می شود،افزود: برای اجرای این پروژه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز هزینه می شود و طی برنامه زمانبدی شده به اتمام می رسد.

همچنین حجت الاسلام شهاب الدین میهن پرست امام جمعه چوار گفت: شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به مناطق محروم و دور افتاده این شهرستان توجه ویژه ای داشته که قابل تقدیر و قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه این پروژه برای پایداری زیرساخت های گازرسانی روستاهای چوار کلنگ زنی می شود،گفت: این پروژه برای اتصال ایستگاه CGS شهر چوار به ایستگاه CGS چشمه سرخ برای پایداری شبکه گازرسانی اجرا می شود.

همچنین ناصر نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام با اشاره به اینکه شرکت شرکت گاز استان ایلام پیشرو در خدمت رسانی است،گفت: خدمات شرکت گاز استان در اقصی نقاط استان بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته چشمگیر است.



منبع

وی با اشاره به اینکه این پروژه برای تامین فشار گاز پایدار روستاهای چوار و همچنین اجرای پدافند غیرعامل برای تامین گاز روستاهای این شهرستان در مواقع بحران اجرا می‌شود،اظهار داشت: تامین پایدار و مستمر گاز در مناطق مختلف استان از اهداف این شرکت بوده و در فصل سرد امسال تاکنون هیچگونه مشکلی در زمینه تامین گاز وجود نداشته است.