پیام رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت قرآن ستیزی در سوئد

بر هیچ کس پوشیده نیست که کلید واژگانی مانند “آزادی بیان” و “حق ابراز عقیده” در غرب، به جای آنکه در مسیر  صیانت از انسانیت، اخلاق و حقوق بشر،  مورد استناد قرار گیرد به دستمایه و بهانه ای در ستیزه جویی با این اصول و مبانی مبدل گردیده است. مقامات  سوئدی  از آتش زدن کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان تحت عنوان “آزادی بیان” یاد کرده و در مقابل، اعتراض نسبت به این اقدام موهن و غیر قابل تحمل را مصداق نقض آزادی بیان قلمداد می کنند! این همان تناقض هدفمند و کاملا آگاهانه ای است که سالهاست جریانات آشکارو پنهان قدرت در غرب در صدد تثبیت  آن بر آمده اند. 

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت قرآن ستیزی در سوئد پیام صادر کرد.





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

به گزارش خبرگزاری برنا، پیام محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت قرآن ستیزی در سوئد به شرح زیر است:


بدون شک ملتهای مسلمان حفظ قداست قرآن کریم را خط قرمز خود دانسته و هیچ گاه در برابر اقداماتی موهن مانند آنچه در سوئد رخ می دهد سکوت نخواهند کرد.سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  قویا اهانت صورت گرفته علیه قرآن کریم در سوئد را محکوم می کند.  و از این دولت می خواهد ضمن جلوگیری از برگزاری تجمع قرآن ستیزان در نخستین و حداقلی ترین گام ،از مسلمانان سرتاسر دنیا بابت عبور از خطوط قرمز اعتقادی و تحریک عواطف آنها عذرخواهی کند. بدیهی است که اسلام هراسی و قرآن ستیزی نظام مند و وقیحانه  طراحی شده در نظام تصمیم سازی و سیاستگذاری کشور سوئد نهایتا باعث توسعه “نفرت پراکنی” در این کشور شده و به زیان دولت ونهادهای امنیتی سوئد می باشد . تغییر رویه ی موجود و جایگزین نمودن آن ، با رویکردی سازنده  و تعامل گرایانه در قبال  جهان اسلام  می تواند صلح و عدالت را به ارمغان آورد.

بخوانید:  دشمن، می خواهد در جنگ ترکیبی کنونی، فکر، اندیشه و اذهان عمومی مردم را مدیریت کند

اقدام اخیر دادگاه سوئد مبنی بر صدور  مجوز برگزاری تجمعی برای آتش زدن قرآن کریم مقابل مسجد اصلی استکهلم به بهانه آزادی بیان ، بار دیگر از اسلام ستیزی آشکار دستگاههای دولتی و امنیتی این کشور اروپایی پرده برداشته است. چنین اقدام وقیحانه ای  در ایام عید سعید قربان، منجر به خشم و تاثر مسلمانان دنیا گردیده است. 


پیام رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت قرآن ستیزی در سوئد

انتهای پیام/