۲۵ هزار دانش آموز کرجی متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند

معاون سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج به تدابیر سازمان در خصوص پیش‌بینی ترافیک، هم‌زمان با بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، مرخصی تاکسی‌داران از ۳۰ شهریور تا ۱۵ مهر لغو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ازاستان البرز، امیر عطایی نیا با اشاره به اینکه ۲۵ هزار دانش آموز کرجی در مقاطع مختلف تحصیلی، متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند، اظهار کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده، برای پوشش تردد این دانش آموزان از طریق سرویس مدارس، حدود پنج هزار سرویس سواری با ظرفیت تکمیل چهار نفر نیاز است که در شرایط کنونی و با توجه به ظرفیت ناوگان، تامین این تعداد خودرو ساده نیست.

انتهای پیام

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

لغو مرخصی‌های تاکسی‌داران از تاریخ ۳۰ شهریور تا ۱۵ مهرماه

وی با اشاره به تصویب لایحه افزایش ۳۰ درصدی کرایه سرویس مدارس که با نرخ کرایه تاکسی برابری می‌کند، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی دوساله مدارس در زمان شیوع کرونا، برخی رانندگان سرویس مدارس شغل خود را عوض کردند و در کنار تورم موجود وشرایط اقتصادی، اگر درآمد سرویس مدارس تأمین‌کننده هزینه‌های رانندگان نباشد، این افراد انگیزه ای برای ادامه فعالیت در این زمینه نخواهند داشت.

۲۵ هزار دانش آموز کرجی متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند

وی در ادامه به تدابیر سازمان در خصوص پیش‌بینی ترافیک، هم‌زمان با بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: برای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، مرخصی تاکسی‌داران از ۳۰ شهریور تا ۱۵ مهر لغو می‌شود.

بخوانید:  مس در کوره ذوب آهن، آب شد

|