مس در کوره ذوب آهن، آب شد

اشتباهات ذوب آهن در کوارتر چهارم فرصت را به شاگردان اسلامی داد تا بتوانند کمی امتیازات از دست رفته را جبران کنند و در نهایت با وجود برتری مس  کوارتر چهارم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ اما این گاندوها بودند که با نتیجه ۷۱ بر ۵۹ به پیروزی رسیدند تا دومین پیروزی شاگردان کوهستان رقم بخورد.

 





ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان:

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع

سرمربی: محمدرضا اسلامی

کوارتر چهارم را مس بهتر آغاز کرد و در حالی ۱۱ بر ۶ از میزبانش جلو بود، پرتاب ۳ امتیازی اکبری اختلاف را کمتر کرد و در ادامه نیز دو پرتاب پنالتی ارسلان کاظمی به گل تبدیل شد تا در تابلو امتیاز ۱۱-۱۴ به سود مس ثبت شود.

فرید اصلانی، سجاد مشایخی، محمدرضا اکبری، محمد حسن زاده، آرمان زنگنه، علی کاشانی ، امیرعلی قلی زاده، ارسلان کاظمی، حمید ضیایی و محمدحسین احمدی.

با شروع کوارتز سوم کوهیان ترکیب اولیه و باتجربه خود یعنی اکبری، کاظمی، زنگنه، مشایخی و اصلانی را به زمین فرستاد دو پرتاب ۳ امتیازی اکبری و مشایخی ذوبی ها را به عدد ۴۴ رساند و در ادامه اکبری باز هم یک شوت از راه دور ۳ امتیازی زیبا برای تیمش به ثمر رساند.


آیا این خبر مفید بود؟

رضا اذرشا، رامین میرزایی، وحید اسلامی، ابراهیم بیگی، مهیار احمدپور، کیومرث رومیانی، محسن عابدی،امیرطاهرخانی، امیرمسعود منصوری، امیرحسین آذری، میثم عابدی.

کوارتر دوم اشتباهات دو تیم در پرتاب ها و دفاع زیر سبد افزایش پیدا کرد تا بازی با افت شدید روبرو شود، این کوارتر نیز در پایان با نتیجه ۱۱-۱۴ به سود گاندوها به پایان رسید تا دو تیم با ثبت عدد ۲۹ بر۳۴به سود ذوب آهن نیمه اول را به رختکن بروند.

بخوانید:  10 سال حبس برای خطیب مسجدالحرام

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال، تیم ذوب آهن امروز دوشنبه ۱۸ مهرماه و از ساعت ۱۶ در سالن رهنما ورزشگاه ملت اصفهان میزبان تیم مس کرمان بود که در پایان با نتیجه ۵۹-۷۱ به پیروزی رسید.

انتهای پیام

 

ترکیب تیم مس کرمان:

سرمربی: فرزاد کوهیان

شاگردان کوهستان پس از باخت میلیمتری و بحث برانگیز داوری مقابل مهرام برای ماندن در جمع مدعیان به پیروزی در این میدان نیاز داشتند، کوارتر اول این دیدار با وجود برتری ابتدایی ذوبی ها اما در ادامه افت و خیرهای فراوان روبرو شد تا در پایان ذوب آهن با نتیجه ۱۸-۲۰ پیروز میدان شود.

بازی خوب و کاهش اشتباهات موجب شد تا اختلاف در اواخر کوارتر سوم به عدد ۱۵ برسد، برتری که تا پایان حفظ شد و تا کوارتر سوم با پیروزی قاطع ۵ بر ۲۰ برای ذوب آهن رقم بخورد.