آخرین گمانه زنی در مورد لیست ایران در جام جهانی؛ همه نگاه ها به قلم قرمز کی روش

 تیم ایران در خط حمله فقط سه مهاجم تخصصی دارد و به همین دلیل احتمالا کریم انصاری فرد هم خط نمی‌خورد اما در فاز هجومی امیر حسین حسین زاده شرایط خطرناکی دارد و باید دید کی روش چه تصمیمی می‌گیرد. علی کریمی هم که تازه به لیست اضافه شده تا حدی در منطقه خطر قرار دارد درست مثل سامان فلاح مدافع پیکان که کم تجربه تر از سایر مدافعان است.خیلی ها می گویند شاید از بین نورافکن و سرلک هم یکی خط بخورد اما باید تا عصر امروز که بازیکنان به محل تمرین تیم ملی می روند صبر کرد.

 





 آخرین گمانه زنی در مورد لیست ایران در جام جهانی؛ همه نگاه ها به قلم قرمز کی روش

با این تفاسیر ساعت های باقی مانده تا اعزام تیم ملی برای حضور در قطر ساعت های مهم و سرنوشت سازی برای تعدادی از ملی پوشان است؛ فاصله حضور یا از دست دادن شانس حضور در بزرگ ترین فستیوال و جشنواره فوتبال دنیا برای بازیکنان ایرانی حاضر در اردوی اخیر تیم ملی  در گرو تصمیمات  پیش روی کی روش و قلم قرمزی است که در دست سرمربی پرتغالی ایران قرار دارد. 

بخوانید:  شجاع خلیل‌زاده؟ پرسپولیس دفاع چپ می‌خواهد

 این در حالی است با توجه به کمبود نسبی بازیکن در پست‌های دفاع راست، هافبک دفاعی و خط حمله پیش بینی می‌شود خط خورده‌ها در پست‌های دفاع چپ و درون دروازه باشند. البته شنیدیم جلالی مدافع چپ استقلال مسافر جام جهانی می شود ولی دو دروازه‌بان یعنی اخباری و نیازمند هم در منطقه خطر قرار دارند. شاید اگر امید ابراهیمی مصدوم نمی‌شد معادلات تغییر می‌کرد اما حالا خیلی بعید است کی روش در پست‌هافبک دفاعی بازیکنی را خط بزند.






منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، بدون شک کارلوس کی روش این روزها باید سخت ترین انتخاب ها را برای فوتبال ایران انجام دهد. در حالی که زمانی تا اعزام تیم ملی ایران به جام جهانی فرصت باقی نمانده است گمانه زنی های زیادی در مورد لیست ایران برای سفر به قطر صورت گرفته است.

یکی از مهمترین اخبار این روزهای فوتبال ایران بدون شک انتخاب مسافران ایران برای جام جهانی از سوی کارلوس کی روش است.


|