آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین روند کاهشی دارد


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس کاظمی روز پنجشنبه در اولین نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اقدام ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی شجاعنه بود و با برخورداری از نعمت ولایت فقیه و نیروهای مسلح مقتدر قادریم دشمنان را متنبه کنیم.

وی اضافه کرد: آنچه در عملیات« وعده صادق» رخ داد و موجب استیصال آمریکا و انگلیس شد، بی‌نظیر بود و تحولات سیاسی را در حوزه بین المل تغییر داد که جا دارد از رزمندگان سپاه تقدیر کنیم.

معاون استاندار قزوین یادآور شد: عملیات وعده صادق نقطه عطفی است که در آینده و درمعادلات بین المللی نتایج آن دیده می شود و ما این عزت و سربلندی را مدیون شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم و شهید سردار سلیمانی هستیم.

وی در ادامه گفت: برای کاهشی آسیب‌های اجتماعی در سال جاری برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است که در این راستا بایستی رصد هوشمندانه صورت گیرد و اطلاعات جامعی از آسیب‌ها داشته باشیم.

کاظمی بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید بررسی های میدانی دقیقی صورت گیرد تا سلسله اقداماتی برنامه ریزی شود و دستگاههای اجرایی هم همکاری کنند.

آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین روند کاهشی دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم بر اساس وظایف قانونی برای مقابله با آسیب های اجتماعی از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی افزود: خوشبختانه در روزهای پایانی سال قبل برای ارتقای امنیت و کاهش جرایم و آسیبها راهکارهای اتخاذ شد که نتیجه بخش بود و در ایام نوروز جرائم کمتری رخ داد.

کاظمی بیان کرد: کاهش ۳۰ درصدی جرایم مهم از جمله سرقت در استان بیانگر برنامه ریزی مناسب متولیان و مدیریت معتادان متجاهر است که این روند تداوم خواهد داشت.

بخوانید:  معادن استان متناسب با نیاز مصالح پیمانکاران واگذار شود

کاظمی در خصوص ساخت کمپ ماده ۱۶ اظهارداشت: شهرداری متعهد شده ۵ هکتار زمین برای راه اندازی کمپ ماده‌ ۱۶ اختصاص دهد که در صورت ایجاد اشتغال برای معتادین متجاهر توسط این کمپ شاهد کاهش جرایم خواهیم بود.

انتهای پیام



منبع