آماده‌‌باش بیش از 4 هزار دستگاه تاکسی در شب‌های قدر/ ارائه سرویس صلواتی توسط 70 دستگاه تاکسی ون و سدان

وی ادامه داد : همچنین ۸ پایگاه دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندی در میدان بیت المقدس آماده دریافت شکایات احتمالی زائران هستند.



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، “مرتضی چایچی‌مطلق” در این خصوص، گفت: در شب‌های قدر ناوگان تاکسیرانی در خطوط اطراف حرم مطهر، شبکه‌های بیسیم، مبادی ورودی شهر و منطقه ثامن در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: دو هزار و ششصد دستگاه تاکسی در شبکه‌های بیسیم ۱۸۲۹، ۱۳۳، ۱۸۳۰، ۱۸۶۰ و ۶۰۰ دستگاه تاکسی در خطوط اطراف حرم مطهر، ۸۰۰ دستگاه تاکسی در مبادی ورودی شهر و ناوگان گردشی فعال در منطقه ثامن به منظور انتقال زائران به سمت حرم مطهر و بالعکس آماده خدمت‌رسانی به زائرین در لیالی قدر هستند.

وی افزود: همچنین 70 دستگاه تاکسی ون و سدان در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان به صورت صلواتی از ابتدا تا پایان مراسم در محدوده ایستگاه سعدی_خط 2 قطار شهری( ابتدای خیابان مدرس) تا باب الجواد (ع) و بالعکس به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

چایچی‌مطلق تصریح کرد: به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان ۱۲۰ نفر از نیروهای نظارتی و اجرایی سازمان تاکسیرانی به همراه ۲۰ اکیپ گشت خودرویی و موتوری و ۱۵۰ اپراتور در شبکه های بیسیم فعال هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در اطراف حرم مطهر، مبادی ورودی شهر، شبکه های بیسیم به همراه 70 دستگاه تاکسی ون و سدان صلواتی جهت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران امام هشتم علیه السلام در شب‌های قدر خبر داد.

بخوانید:  چهره جالب بازیگر(نون خ) در کودکی+عکس