برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا

احمدی نیک خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تلاوت زیارت عاشورا، دعای جوشن کبیر و مداحی نیز با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت، حاج رضا نظامی، کربلایی سعید مقدم و کربلای سید حسن شجاعی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: این مراسم با حضور خانواده معظم و گرانقدر شهدا و رهروان راه ولایت و جمعی از مدیران و مسئولین ارشد شهری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم همچون سال‌های گذشته در شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۰:۳۰ در جوار گلزار شهدای این آرامستان با همکاری فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، “سید محمد صادق احمدی‌نیک” اظهار کرد: مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای آرامستان بهشت رضا علیه السلام با اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی از جمله قرائت قرآن، نماز جماعت و برپایی سفره افطاری ساده، راه اندازی ایستگاه صلواتی ،ایجاد غرفه کودک و… برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با سازمان اتوبوسرانی، از چند پایانه مختلف سرویس رفت و برگشت به آرامستان بهشت رضا علیه السلام تدارک دیده شده است.



منبع

وی ادامه داد: در این مراسم سخنرانانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین سید حسین راجی به بیان ایراداتی در ارتباط با لزوم شب زنده داری و احیای این شب‌های عزیز می‌پردازند.

بخوانید:  پیگیری رئیس کل دادگستری گیلان برای پرداخت غرامت به خانواده حادثه دیدگان آتش سوزی کمپ لنگرود