شمال اراضی اشغالی آماج حملات حزب الله قرار گرفت

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، پیشتر گزارش‌هایی پیرامون ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر سرنگونی یک “هدف هوایی مشکوک” که از لبنان به سمت منطقه مناره در شمال اسرائیل حرکت کرده بود منتشر شده بود.

انتهای پیام/



منبع

حزب‌الله اکنون اعلام کرده است که پس از حملات اسرائیل به خانه‌های غیرنظامیان، شمال اسرائیل را با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است که منجر به کشته شدن سه نفر از جمله دو تن از اعضای آن شد.

شامگاه جمعه نیز حزب الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

شیخ نعیم قاسم افزود: توقف حملات ما و آتش‌بسی که شدت حملات و تمرکز روی غزه را بیشتر کند، خدمت به اسرائیل است.

این در حالی است که «شیخ نعیم قاسم» قائم مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز تاکید کرد که تحقق آتش‌بس و توقف عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها، تنها با توقف تجاوز این رژیم به غزه میسر خواهد بود.

این گروه مسلح لبنانی در بیانیه‌ای اعلام کرد که «حمله پیچیده‌ای را با استفاده از پهپاد‌های انفجاری و موشک‌های هدایت شونده به مقر فرماندهی نظامی المناره و تجمع نیرو‌های گردان ۵۱ تیپ جولانی انجام داد».

بخوانید:  محتوای تئاتر کودک مطابق فرهنگ و اعتقادات دینی باشد