آماده اجرای طرح ساماندهی وانت بارها به صورت پایلوت در قزوین هستیم

157684231

photo_2023-07-16_15-41-38


آیا این خبر مفید بود؟

 





وی یادآورشد: در این بخش با کسانی مواجهیم که فقط مالکند و رانندگان واقعی و دارای اهلیت بسیار کم هستند که باید سلامت و امنیت ناوگان ، جاده و خودرو و آموزش رانندگان واقعی را در دستور کار قرار دهیم و آن را جدی بگیریم.

فلاح گفت: متاسفانه علیرغم اهمیت موضوعات این بخش متاسفانه متولی واحدی در این زمینه نداریم و بخاطر پیچیدگی های آن چالش های دیده می شود که برای آن باید تدبیر کنیم.



انتهای پیام

وی افزود: رانندگان وانت ارتباط زیادی با مردم دارند و معمولا همه شهروندان در طول سال از خدمات این بخش استفاده کرده اند لذا ساماندهی فعالان این بخش یک ضرورت و برنامه مهم است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

به گزارش  خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به منظور بررسی وضعیت وانت بارهای استان قزوین روز یکشنبه جلسه ای با حضور منوچهر فلاح مسئول ساماندهی بخش وانت بارها ی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید رضا محمدی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های حمل و نقل سبک جاده ای و برون شهری استان و نمایندگان دستگاههای ذیربط در اداره کار قزوین برگزار شد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت هایی که استان قزوین دارد و جایگاه تشکل های صنفی ما آمادگی داریم تا طرح کشوری ساماندهی وانت بارها را به صورت پایلوت در قزوین اجرایی کنیم تا پس از رفع نواقص و اشکالاتش در سایر مناطق کشور نیز عملیاتی شود.

بخوانید:  تصادف در تقاطع پرخطر جاده کمربندی خرم آباد