استقلال شایستگی صدرنشینی را دارد/دلم برای هواداران تنگ شده بود

وی در پایان گفت: نکونام به من گفت از شنبه به تمرینات اضافه شوم و کارم را با بدنساز آغاز کنم. احتمالا ۲۰ روز تا یک ماه طول می‌کشد تا به شرایط خوب برسم و برای بازگشت عجله نمی‌کنم.

بازیکن استقلال درباره واکنش هواداران به مصدومیت خود گفت: هواداران استقلال در ماه‌های اخیر خیلی به من لطف داشتند و دلم برای تشویق‌ شدن از سوی آنها تنگ شده بود. امیدوارم بتوانم بازگشت خوبی داشته باشم.

میرزایی در مورد تغییر سیستم استقلال و پست خود در تاکتیک جدید این تیم عنوان کرد: من مشکلی برای بازی در سیستم ۳۵۲ ندارم و هرجا نکونام به من نیاز داشته باشد به میدان می‌روم. فعلا اولویت این است که برگردم و آمادگی خوبی برای بازی پیدا کنم و تصمیم درباره پست بازی من با نکونام است.

وی افزود: به دلیل سقف قرارداد مشکلاتی داشتیم و چند بازیکن را هم از دست دادیم. نکونام به دلیل همین مشکلات نتوانست تیمی که می‌خواهد را تمام و کمال تشکیل دهد اما خدا را شکر حالا تیم با مدیریت خود نکونام و خطیر روند رو به رشدی پیدا کرده است.

انتهای پیام/



منبع

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل تراکتور گفت: برخی در ابتدای فصل تصور می‌کردند استقلال نتواند چنین نتایجی را بگیرد اما من این مساله را قبول نداشتم. با وجود نکونام باید همه به این تیم ایمان داشته باشند چون استقلال شایستگی صدرنشینی را دارد.

بخوانید:  کشف بیش از 8 کیلو تریاک در یاسوج