اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک عضو افتخاری هلال احمر شدند

جوانان ورزشکار الگوی مناسبی برای جوانان این مرز و بوم هستند و امید است بتوانیم جوانان را در مسیر صحیح و مناسب هدایت کنیم. 

به گفته وی عضویت داوطلبانه ورزشکاران در جمعیت هلال احمر در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آنان است.

وی با بیان اینکه مردم علاقه بسیار زیادی به فوتبال و ورزشکاران دارند، عنوان کرد: امیدواریم ورزشکاران بتوانند الگوی مناسبی برای جوانان و مردم جامعه باشند.





منبع

 

 


در ادامه دکتر محمد رجائیان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی آلومینیم نیز اضافه کرد: امیدوارم این پیوند مبارک و موثر میان حوزه پرنفوذ ورزش و فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر موثر باشد.

 

 


 

 

وی با بیان اینکه فوتبال مخاطبان خاص خود را داراست خاطر نشان کرد: این پیوند مبارک و حضور موثر می‌تواند نماد و الگویی برای جوانان ورزشکار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان مرکزی عصر شنبه ۵ آذر ماه در مراسمی با حضور دکتر علیرضا شهرجردی سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی،حسینی سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان،مدیر عامل،سرمربی (سید مهدی رحمتی)،اعضای کادر فنی و بازیکنان آلومینیم اراک به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر در آمدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان با ابراز امیدواری از امضای تفاهمنامه فی مابین باشگاه فرهنگی ـ ورزشی آلومینیم و جمعیت هلال احمر استان، تصریح کرد:ان شا… دو طرف با تعهدات ایجاد شده در راستای ارتقائ جایگاه ورزش استان و جوانان قدمهای مثبتی بر داریم.

بخوانید:  چی کسی اولین دبل‌کننده استقلال لقب می‌گیرد؟

 


|