اقدامات خودسرانه در موضوع حجاب به برنامه دشمن کمک می‌کند

وی در ادامه به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری و سخنان ارزشمند ایشان اشاره کرد و گفت: سخنان مهم و گره‌گشای رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و مدیران شامل بخش‌های مختلف و سرشار از نکات بدیع و تأثیرگذار در برون‌رفت از چالش‌ها و آسیب‌ها بود که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

امام‌جمعه قم گفت: مقامات صهیونیستی دائم هشدار می‌دهند که فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است و عمر این رژیم به ۸۰ سال نمی‌رسد.

امام‌جمعه قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان بارها تأکید کردند که مهم‌ترین موضوع کشور معیشت مردم و اقتصاد است و با اشاره به شعار سال جاری تأکید داشتند که مشکلات اقتصادی بر روی مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد با تأکید بر اهمیت توجه به معنویات گفت: ماه رمضان فرصت خوبی است که در این زمینه تلاش کرده و خود را به خداوند نزدیک کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام





سعیدی با تأکید بر نگاه کارشناسانه بر کارها گفت: مدیران اگر بادید کارشناسانه به این سخنان توجه کنند و تلاش داشته باشند که رهنمودهای مقام معظم رهبری را اجرایی کنند به‌طور یقین برون‌رفت از مشکلات و تحقق خدمت بزرگ الهی را به همراه خواهیم داشت.

وی همچنین به تحولات جهانی و مسائل منطقه‌ای نیز اشاره کرد و گفت: نظم جهانی در حال تغییر است و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه بشارت دادند که تحولات جهانی در جهت تضعیف جبهه دشمنان نظام اسلامی ایران است.

بخوانید:  محاسبه هزینه ارسال پیامک انبوه با تعرفه سال 1401

سعیدی با اشاره به اتفاقات در رژیم صهیونیستی گفت: آن‌ها در این چهار سال، چهار نخست‌وزیر عوض کردند و دوقطبی شدید و مهاجرت نزدیک به 2 میلیون صهیونیست به خارج، آن‌ها را فلج کرده است.

امام‌جمعه قم گفت: منافقین از ترویج انفاق جلوگیری می‌کردند و باید توجه داشته باشیم که انفاق فقط پول نیست و بلکه آبرو، جان، فکر و… نیز ازجمله مواردی است که می‌توان انفاق کرد و باید مؤمنان به آن توجه داشته باشند.

سعیدی در پایان به موضوع انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب چهار راهبرد مشارکت حداکثری، امنیت انتخابات، سلامت انتخابات و رقابت جدی در انتخابات را موردتوجه قراردادند که باید موردتوجه قرار گیرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

وی با اشاره به موضوع دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص حجاب گفت: ایشان با قاطعیت بیان کردند که کشف حجاب و ترویج فرهنگ برهنگی حرام شرعی و سیاسی است و این یعنی اینکه نظام در سطح شرعی و سیاسی ذره‌ای از مسئله حجاب کوتاه نخواهد آمد.

امام‌جمعه قم با اشاره به موضوع مهار تورم و رشد اقتصادی گفت: باید در این زمینه از همه ظرفیت‌های کشور بدون حاشیه‌سازی استفاده کنیم و در راستای تحقق شعار سال باید همه بخش‌ها وظیفه خود را در زمینه مهار تورم انجام دهند.

وی بابیان اینکه نباید دچار غفلت شویم گفت: غفلت پرتگاه بزرگی است و باید با ذکرهای گسترده و زیاد از غفلت جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که وارد پرتگاه شویم.

امام‌جمعه قم افزود: جهل و غفلت دو آسیب بزرگ معنوی است و معرفت و یاد مدام خداوند دو پشتوانه صیانت نفس و تقویت معنوی به شمار می‌رود.

بخوانید:  پرسپولیس پس از 460 روز!

سعیدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن در خصوص موضوع حجاب گفت: دشمنان تمام تمرکز خود را بر موضوع حجاب گذاشته‌اند و در این زمینه برنامه‌ریزی امنیتی کرده است و باید بدانیم که اقدامات خودسرانه و حساب‌نشده در موضوع حجاب برنامه دشمن را تکمیل خواهد کرد.

سعیدی با اشاره به تفسیر سوره توبه گفت: یکی از ویژگی‌های منافقین بخل‌ورزی است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره‌شده است و منافقین به‌شدت مخالف گسترش اسلام بوده‌اند.