پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح و دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسالی پیامی از عملکرد همه رسانه ها و فعالین رسانه ای استان به ویژه شبکه استانی دنا و رسانه ملی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات و فعالین رسانه ای در شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی و پوشش خبری گسترده ی اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان اولین اجلاسیه از اجلاسیه های دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته در گچساران برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم با استقبال گسترده مردم همراه بود به نحوی که سالن آموزش و پرورش گچساران مملو از جمعیت بود و جمع زیادی از علاقه مندان به ایثار و شهادت به صورت ایستاده تا پایان مراسم حضور داشتند. به دلیل ازدحام انبوه جمعیت، جمعی نیز نتوانستند وارد سالن شوند.

در این مراسم بزرگ، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، احمدزاده استاندار، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

گفتنی است، روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برنامه های رسمی دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد.

اما چشم و چراغ این مجلس خانواده‌های ۲۰۸ شهید ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از جانبازان و رزمندگان عزیز ارتشی در استان بودند.

در بخش دیگری از پیام سردار خرم دل آمده است: ضمن خداقوت و سپاس از همه مدیران، کارکنان و دیگر عوامل شبکه استانی دنا،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و مطبوعات، با توجه به این دیگر اجلاسیه های دومین کنگره ملی شهدای استانمان نیز بلافاصله و از هفته آینده برگزار شده و  تا مهر ماه ادامه دارند، انتظار است در اجلاسیه های بعدی نیز همه رسانه ها همچون اجلاسیه اول این برنامه ها را به خوبی اطلاع رسانی نموده و پوشش دهند. 

بخوانید:  بهینه سازی مصرف بنزین و رفع ناترازی با اصلاح موتور خودروها و افزایش ظرفیت پالایشی

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و نمایشی در کنار سخنرانی فرمانده کل ارتش، استاندار و فرمانده سپاه بخشی از دیگر برنامه های اجلاسیه شهدای ارتش در استان بود. در کنار مکان این اجلاسیه نیز نمایشگاهی از ادوات نظامی توسط ارتش برپا شده بود و مورد استقبال مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان قرار گرفت.

انتهای پیام  



منبع

در بخش دیگری از این پیام آمده است: باید تلاش کنیم گستره و تاثیر فرهنگی این کنگره بزرگ را در همه جای استان پخش نموده و با تولید، اجرا و انتشار مناسب آثار و تولیدات فرهنگیِ فاخر و جذاب برای نسل نوجوان و جوانمان، آن ها را با فرهنگ والای دفاع مقدس و آرمان های رزمندگان و شهدای عزیزمان آشنا نماییم و برکت این کنگره ی شهدا در سراسر استان عزیزمان منتشر گردد.