اولویت تعادل و ایجاد همفکری در ارکان ورزش کارگری است

وی افزود: مسابقاتی که سال آینده در پیش داریم، رقابت های جهانی کمپانی‌ها است. در دوره‌های قبل، فعالیت مستمر و مطلوبی داشتیم و وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار در تلاش هستند تا شرکت‌هایی که فعالیت حداکثری در حوزه ورزش دارند، اعزام کنیم. بیشتر حضور و شرکت کارخانه‌جات مدنظر است.

انتهای پیام/



منبع

رییس فدراسیون ورزش کارگری تصریح کرد: اولویت من ابتدا بحث تعادل و ایجاد همفکری در ارکان ورزش کارگری است که باید در ورزش ما اثرگذاری داشته باشد. باید بتوانیم چند درصد در رشد ورزش کارگری را بیشتر کنیم که در این راه همراهی مسئولان را نیاز داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما باید در راستای رشد نشاط در ورزش کارگری باشد. وقتی سن یک کارگر پایین است می تواند با ورزش انگیزه بگیرد و این موضوع درباره سن بالاها هم به همین روال است.

جواد رمضی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره انتخابات این فدراسیون گفت: از همه اعضای مجمع، آفای چکشیان، آقای اسبقیان، وزرای محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکر می‌کنم که اجازه دادند برای این فدراسین تعیین تکلیف صورت بگیرد که این خودش اتفاق مبارکی است. با رای اعضای مجمع اکنون مسئولیت من دو چندان شد و خودم را مقید می‌کنم تا تلاشم را چندبرابر کنم تا به جامعه کارگری خدمت کنم.

رمضی در اشاره به شانس طلا در جام جهانی سال آینده خاطرنشان کرد: انشالله اگر مشکلی پیش نیاید می‌توانیم مدال طلا داشته باشیم که ممکن است در فوتبال 5 نفره باشد.

بخوانید:  نتوانستیم هدفهای خود در جنگ غزه را محقق کنیم