معرفی خدمات گردشگری در استان قزوین نیازمند تبلیغات هدفمند و اصولی است

انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران مکانی را مهیا کرد تا فعالان عرصه گردشگری بویژه هتل داران، صاحبان مراکز اقامتی و بوم گردی نیز برای معرفی خدمات اقامتی خود وارد این رویداد شوند و ظرفیت های خود برای میهمان نوازی و میزبانی را معرفی کنند.

مدیر اقامتگاه و رستوران زرچنار در الموت شرقی در پاسخ به این سوال که برای رونق گردشگری چه باید کرد گفت: باید تبلیغات محیطی و رسانه ای و فضای مجازی بیشتر شود و مسئولان استان مناطق گردشگری مانند الموت را بیشتر معرفی کنند تا شاهد حضور گردشگران بیشتری باشیم.

میرزایی یادآورشد: از نظر صدور مجوز در عرصه گردشگری در استان هیچ مشکلی نداریم و راه اندازی مرکز اقامتی خود را مرهون همکاری مدیران میراث فرهنگی می دانیم.

وی اضافه کرد: بعنوان سرمایه گذار بخش گردشگری از تعامل و همکاری مدیرکل میراث فرهنگی و معاون گردشگری اشان تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این حمایت را ادامه دهند.

وی بیان کرد:  اقامتگاه زرچنار با داشتن 16 سوئیت با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد تومان راه اندازی شده و در این مدت در خدمت گردشگران ایرانی و خارجی هستیم.

مهدی میرزایی مدیر اقامتگاه و رستوران زرچنار در الموت شرقی هم در کنار سایر هنرمندان و فعالان عرصه گردشگری در غرفه استان قزوین از بازدیدکنندگان دعوت می کرد تا در سفر به الموت از پذیرایی سنتی در این اقامتگاه بهره مند شوند.

حمایت مسئولان میراث فرهنگی راضی هستم 

وی در پاسخ به این سوال که شرکت در نمایشگاه چقدر به معرفی ظرفیت گردشگری کمک می کند تصریح کرد: این حضور بسیار کمک می کند تا شما بتوانید خود را معرفی کنید و مورد توجه مخاطب قرار گیرید.

بخوانید:  پرداخت 128 همت وام ازدواج و فرزند به 940 هزار متقاضی از ابتدای سال تاکنون

میرزایی پس از شرکت در این نمایشگاه در گفتگویی کوتاه در خصوص اقامتگاه خود و اهمیت شرکت در این نمایشگاه اظهارداشت: حدود دو سال است که بعنوان سرمایه گذار در عرصه گردشگری وارد حوزه احداث اقامتگاههای محلی شده ایم تا به مردم خدمت کنیم.

وی از مردم کشور دعوت کرد با سفر به قزوین بویژه الموت از چشم اندازهای طبیعی و آثار تاریخی این منطقه دیدن کرده و لحظات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

میرزایی اظهارداشت: از همکارانی که در عرصه مراکز اقامتی فعالیت می کنند درخواست می کنیم حتما استانداردها را در خدمت رسانی بویژه بهداشت و سلامت غذا و محیط را رعایت کنند زیرا برای گردشگر این مسائل بسیار اهمیت دارد و اقتصاد مراکز اقامتی به رعایت اصول بهداشتی و تکریم مشتری است.

میرزایی در مورد ظرفیت های گردشگری استان نیز اظهارداشت: قزوین دارای ظرفیت های زیادی است و چون پایتخت خوشنویسی ایران محسوب می شود و ظرفیت بالایی دارد در صورت برنامه ریزی اصولی و هدفمند می تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود.