بانوان هنرمند باید سفیران صنایع دستی باشند/ حمایت رمز موفقیت بانوان فعال در عرصه دانش بنیان

مطهره نازی نژاد فعال حوزه تولیدات طبی دانش بنیان در  مورد دغدغه زنان فعال در عرصه صنعت ادامه داد: تولیدکننده های دناش بنیا برای تبلیغات محصولات خود نیازمند همراهی سازمان‌ها و دولت بویژه صدا و سیما هستند. من هم در نقش همسری و مادری با وجود داشتن نوزادشیرخوار تلاش کرده ام همه دغدغه‌ها و نیازمندی‌های کشور را هم در حوزه خانواده، فرزندآوری و در حوزه تولید دانش بنیان و اشتغال بانوان به سهم خودم رفع کنم اما در این مسیر سخت نیاز به حمایت برای تولید بیشتر و فروش هستم.


معاون رئیس جمهور: بانوان هنرمند باید سفیران صنایع دستی باشند/ حمایت رمز موفقیت بانوان فعال در عرصه دانش بنیان

نرگس وفادار بانوی فعالی که در عرصه چاپ روی پارچه توانسته برای ۱۲ بانو ایجاد اشتغال کنددر این بازدید گفت: اعضای گروه ما بانوانی هستند که بطور پاره‌وقت مشغول هستند و خللی به زندگی‌شان وارد نمیشود. برای تعامل بیشتر در عرصه دانش بنیان تلاش کرده‌ایم حتی از رنگهای تولید شده توسط عضو شرکتهای دانش بنیان استفاده میشود. در قدم بعدی برای تجاری‌سازی محصولات حوزه تولید تابلوهای پارچه‌ای و پیکشلهای پارچه‌ای تزئینی را شروع کردیم که در خارج از کشور استقبال خوبی صورت گرفته است.





منبع

دکتر انسیه خزعلی در این بازدید که در مرکز پارک علم و فناوری بیرجند برنامه ریز شده بود مسائل و مشکلات بانوان فعال در این عرصه را جویا شد.


به گزارش خبرنگار حوزه بانوان و خانواده خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، در اولین روز بازدید سفراستانی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استان خراسان جنوبی از کارگاه‌های دانش‌بنیان و فن‌آوری با مدیریت بانوان بازدید کردند. 

بخوانید:  جزئیات بسته ۴۰ میلیارد دلاری پیشنهادی به چین برای سرمایه‌گذاری نفتی در ایران

خبرنگار: مرضیه شهریاری

 

در اولین روز بازدید سفراستانی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استان خراسان جنوبی از کارگاه‌های دانش‌بنیان و فن‌آوری با مدیریت بانوان بازدید کردند.