برد تاجیکی برزیلی ها در خانه هوادار

همچنین میلاد فراهانی، فریبرز گرامی(۶۰ فرزاد جعفری)، عزت الله پورقاز، امیر حسین پور محمد، محسن سفید چقایی(۶۰ مهدی عبدی)، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب(۶۰ ایمان غلامی)، سید محمد میری(۸۳ داریوش شجاعیان)، محمد جواد محمدی و حسین صادقی(۸ محمد چهار محالی) نیز بازیکنان ارنج شده ساکت الهامی در دیدار با طلایی پوشانی آبادانی بودند.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با چهار امتیاز موقتا در رده هشتم و تیم هوادار با چهار امتیاز موقتا در رده هفتم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند./انتهای پیام

|

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال کشور، امشب در دیداری خارج از خانه، یک بر صفر تیم هوادار را شکست داد.

بخوانید:  مصاف هندبالیست های شیشه قزوین مقابل نماینده ملایر

 

 سپهر روزی طلب در دقیقه ۵۴ و  داریوش شجاعیان(۸۵) از تیم هوادار و محمد طیبی(۷۵) از صنعت نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب چهارم شهریور ماه جاری از ساعت 19 دقیقه در ورزشگاه پاس قوامین مهمان تیم هوادار بود که در نهایت توانست با تک گل بازیکن تازه وارد تاجیکی به برتری برسد.

رضا پرکاس در این دیدار احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهی دست، حسین ساکی، سینا مریدی، حکیم نصاری، حسین پورامینی، مهدی ممی زاده، امیرحسین فرهادی(66 امید خالدی)، شرالدین بوبوئف، میرهادی میر جوان را به میدان فرستاده بود.

صنعت نفت آبادان که هفته اول را در اهواز روبروی تیم فولاد با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بود، هفته دوم در خانه آلومینیوم با یک گل متحمل شکست شد و با تغییرهای رضا پرکاس به دنبال کسب سه امتیاز هفته سوم بود.

حسین زمان با کمک های یوسف مغروری، امین زاهدی و شبیر بهروزی قضاوت این دیدار و حسین خانبان نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

هوادار ۰ – ۱ صنعت نفت آبادان؛