برنز کشور بر گردن دختر شمشیرباز خراسانی

این شمشیرباز ۱۷ ساله خراسانی تجهیزات استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: احتمالا طی یک ماه آینده لیگ برتر برگزار شود که خودمان را برای این رقابت‌ها آماده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، مسابقات آزاد شمشیربازی جوانان و نوجوانان بانوان در تهران با حضور ۴۵ شمشیرباز از ۱۱ شهر برگزار شد که مهشید نیازی موفق به کسب عنوان سوم این دور از رقابت‌ها شد.

مهشید نیازی با اشاره به ارزیابی مسابقات در سطح نسبتا بالا اظهار کرد: از سال ۹۵ شمشیربازی را آغاز کردم و اولین باز در سال ۹۷ در مسابقات استانی شرکت کردم که خوشبختانه موفق به کسب مدال نقره شدم، پس از این نیز سال ۹۸ دو مرتبه در مسابقات استانی همین مقام را کسب کردم همچنین در المپیاد ورزشی کشور مدال نقره را کسب کردم.

اسفندماه سال گذشته نیازی و تیام عباس‌نژاد به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.



منبع

وی افزود: خوشبختانه در خراسان رضوی همواره تلاش‌ها هاکی از تلاش و توجه به هر ۳ رشته فلوره، اپه و سابر است که ماحصل این توجه کسب مدال‌های رنگارنگ توسط دختران شمشیرباز در اسلحه اپه بوده است.

در اولین رقابت قرعه استراحت به نام نیازی افتاد، در بین ۳۲ نفر موفق شد از سد حریف اصفهانی خود بگذرد، در بین ۱۶ نفر موفق به شکست حریف خود از استان البرز شد و در یک هشتم نهایی در رقابت با اصفهان پیروز شد و در یک چهارم نهایی در رقابت با حریفی از آذربایجان غربی نتیجه را ۱۵ بر ۱۱ واگذار کرد و موفق به کسب مدال برنز شد.

بخوانید:  درخشش دانشجویان پیام‌نور هرمزگان در جشنواره کشوری رویش