برگزاری المپیاد ورزشی کار ارزشمندی بود/ جام سینکا رنک جهانی دارد

وی در ادامه در توضیح اینکه چه فرایندی طی خواهد شد تا استعدادهای برتر حفظ شوند و در بستر حرفه‌ای رشد کنند، افزود: حفظ این استعدادها بسیار لازم است چرا که قرار است به عنوان پشتوانه تیم ملی دیده شوند از این جهت نیاز است فعالیت این عزیزان به صورت مستمر از طریق هیاتهای ورزشی و فدراسیون دنبال شود.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی


آیا این خبر مفید بود؟


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

حمید عزیزی: برگزاری المپیاد ورزشی کار ارزشمندی بود/ جام سینکا رنک جهانی دارد

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره ارزیابی خود از سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور اظهار داشت: اساسا برگزاری المپیادها بسیار ارزشمند بود چون بخاطر کرونا انگیزه جوانترها و ورزشکارانی که در سنین حدود 14 _ 15 سالگی قرار دارند زودتر افت می‌کند اما برگزاری همین المپیاد ورزشی به احیای انگیزه آن بچه‌ها کمک کرد. سومین دوره المپیاد ورزشی هم در اکثرا رشته‌های المپیکی برگزار شد و ما هم در رشته گلف در بخش دختران و پسران میزبان 16 استان بودیم که مسابقات را به خوبی برگزار کردیم و به اتمام رساندیم.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی برای شرکت در مسابقات پیش رو بیان کرد: برای مسابقات جهانی که قرار بود شهریورماه سال جاری برگزار شود همه اقدامات لازم انجام شده بود و قرار بود تیم ملی را بعد از 10 سال برای نخستین بار در خاک اروپا در یک رویداد بین المللی شرکت بدهیم ولی بخاطر عدم صدور ویزا این امر محقق نشد.

بخوانید:  پذیرش ۷۰ دانشجوی عراقی و عمانی در دانشگاه یاسوج

رئیس فدراسیون گلف گفت: برگزاری المپیاد ورزشی کار خوب و ارزشمندی بود.





منبع

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد