تحول در ورزش با توسعه زیر ساخت ها محقق می شود

وی به ساخت سالن ورزشی در شهرستانها توسط بخش خصوصی اشاره و افزود : ما از ظرفیت سرمایه گذاران در بخش ورزشی با وام اشتغالزایی که امسال اعتبارات خوبی هم داریم استفاده خواهیم کرد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در بخش دیگری از سخنان‌خود به روند اجرای پروژه های عمرانی اشاره کرد و گفت : ما با همکاری معاونت حوزه ورزش و جوانان توانستیم اعتباراتی را برای تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی تخصیص دهیم.

انتهای پیام/

 

آرمان نگاه خود را رفع مشکلات ورزشی گیلان عنوان کرد و و گفت: ما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ورزش و جوانان استان مان بکار خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

وی همچنین زیر ساخت ورزش گیلان را مواجه با مشکلات خواند و گفت: تا زمانی که ما زیر ساخت مناسب نداشته باشیم در هر رشته چه تیمی چه قهرمانی حرفی برای گفتن نداریم .

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، در آیین تکریم از خبرنگاران ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اربعین حسینی از همراهی رسانه ها در پوشش اخبار تقدیر و تشکر کرد .

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص تیم سپیدرود و داماش که تا حدودی افت داشته اند، گفت: ما برای تمام باشگاهای ورزشی در تمام رشته ها تا رسیدن به مرحله پیروزی و قهرمانی مسئولانه تلاش خواهیم کرد .

 

 

 

بخوانید:  بازی جدید آژانس، تروئیکا و آمریکا / ابعاد فضا سازی آمریکا و اروپا و ارتباط آن با بندهای غروب برجام

آرمان از برگزاری المپیاد ورزشی استعدادهای برتر و درخشان با همکاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ما برای آینده ورزش شاخص و تمرکزمان را روی جوانان و نوجوانان قرار داده ا یم.

آرمان خبرنگاری را یک شغل سخت و پر از استرس خواند و گفت: اصحاب رسانه با دغدغه فراوانی که دارند در واقع پیش قراولان جهاد تببین هستند.

 

آرمان با بیان اینکه ما سال تاریخی فوتبال را داشتیم گفت: ملوان انزلی به لیگ برتر صعود کرد و چوکای تالش به لیگ دسته اول و سپیدرود وداماش لیگ دسته دو صعود کردند و این همه نیازمند پشتیبانی های گسترده ای بوده که اداره کل ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم ها انجام داده و خواهد کرد.

 

وی خبرنگاران را آگاه به مسائل روز و عملکرد دستگاهای اجرایی خواند و گفت:جا دارد امروز یادی کنیم از خبرنگارانی که در جمع ما نیستند به ویژه خبرنگاران ورزشی استان میان ما نیستند و یادشان زنده و جاوید خواهد ماند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد؛ تمام تلاش خود را برای اتمام ورزشگاه عضدی و در اختیار دادن این دو باشگاه پر هوادار انجام خواهیم داد.

آرمان عمده ترین چالش ورزش گیلان را زیر ساخت ورزشی خواند و گفت: در دو باشگاه سپید رود و داماش و سایر ورزشگاهها در شهرستان نیز زیر ساخت مناسبی نداریم.

 

 

جهانبخش آرمان همچنین در پاسخ به سوالی در حوزه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش گفت : ما جلساتی را با مدیران کل برگزار و از 1200 مربی ورزش این اداره برای کشف و هدایت استعدادهای ورزشی بهره می گیریم و امیدواریم که مربیان ورزشی مدارس گیلان با هم افزایی ارگانها استعدادهای ورزشی را برای رسیدن به ورزش در سطح ملی شناسایی و معرفی کنند .

بخوانید:  جشن پایان حفاری متروی اسلامشهر با حضور استاندار تهران برگزار می شود

وی افزود: لازم است ، ورزشدوستان این نکته را در نظر داشته باشند که من بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان باید به همه ورزش استان در شهرستانها و بخشها توجه کنم .