تور ماه عسل «وصال شیرین» ویژه زوج های جوان استان قزوین در مشهد مقدس برگزار می شود

وی در خصوص اهداف اجرای طرح «وصال شیرین» افزود: این طرح با هدف انجام یک سفر زیارتی ارزان و کیفی، تقویت و تحکیم بنیان خانواده های نوپا و همچنین ترویج فرزند آوری بموقع برگزار می شود.

وی اظهارداشت: اقامت در هتل های چهار ستاره، به همراه تورهای اردویی و گشت های تفریحی و آموزش بازی محور مهارتهای زندگی در این طرح پیش بینی شده است.

اسلامی صدر تصریح کرد: زوج های جوانی که در سال های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ ازدواج کرده اند و دارای یکی از  شاخصه های «مهریه کمتر از ۱۴ سکه طلا» یا معادل آن، دارا بودن سن مناسب « سن تشویقی وام ازدواج» و «ازدواج آسان»همچنین شرکت کنندگان در جشنهای وصال در اولویت استفاده از خدمات این طرح هستند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: طرح «وصال شیرین»به صورت پایلوت و با همکاری بنیاد ملی خانواده کشور، دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، دفتر امور بانوان استانداری، کانون وصال شیرین، خانه مهر ترنج و موسسه خیراندیشان جوان کوثر در استان قزوین برگزار می شود.

اسلامی صدر در ادامه بیان کرد: در این تور برنامه های توانمند سازی در قالب کارگاههای آموزشی و انتقال مفاهیم در بسترهای متنوع و جذاب حضوری و مجازی در حوزه خانواده و جمعیت نیز تدارک دیده شده که اجرا می شود.

تور ماه عسل وصال شیرین زوج های جوان استان قزوین در مشهد مقدس برگزار می شود

انتهای پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیر اسلامی صدر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در این باره اظهارداشت: تور ماه عسل وصال شیرین زوج های جوان استان قزوین در مشهد مقدس برگزار می شود

بخوانید:  استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان پیامی منتشر کرد