استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان پیامی منتشر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم 

با وجود گذشت چهل و چهار سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، این اقدام شجاعانه و مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، سرمشقی ارزشمند برای جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب به مناسبت 13 آبان، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی پیامی نوشت و منتشر کرد.

اینجانب، فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام(ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به عموم مردم  ولایتمدار و به ویژه دانش‌آموزان‌ و دانشجویان عزیز استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

سیزده آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد چراغ سبز و حمایت‌های سیاسی و نظامی آمریکا از حملات صهیونیست‌های جنایتکار علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه هستیم. آمریکایی‌ها علاوه بر استفاده از حق وتو به نفع رژیم صهیونیستی با ارسال سلاح و نظامیان خود از این غده سرطانی حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/



منبع

یوم‌الله ۱۳ آبان برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و مردمی ایران در مبارزه با استکبار است. بی‌گمان، دانش‌آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده‌اند.

علی اکبر حسینی محراب
استاندار خوزستان

امید است با اتکاء به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(ع) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تقویت روحیه استکبارستیزی و هوشیاری خود، توطئه‌های استکبار جهانی در منطقه و حرکت‌های تفرقه برانگیز بین امت اسلامی را خنثی نمایند و شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان باشیم.

بخوانید:  ‌سه افتخارآفرینی دهه هشتادی‌ها در یک روز

بدینوسیله از عموم مردم شریف و انقلابی به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز استان خوزستان دعوت می‌نمایم همگام با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور پرشور در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی اظهار و همراهی و همدردی خویش با ملت مقاوم و مظلوم غزه را اعلام نمایند.

دانش‌آموزان و دانشجویان در گام دوم انقلاب، همچنان استوار و پابرجا در مقابل ظلم و ستم رژیم مستکبر آمریکا، تا آخر ایستاده و با مقاومتی آگاهانه و هوشیاری کامل، تمام توطئه‌های شوم استکبار را خنثی و در مسیر پیشرفت و فتح قله‌های عزت، شرف و اقتدار، پیروی از اسلام و خط ولایت و رهبری را تنها مسیر مقاومت می‌دانند.