ثبت 4 مدال به نام ایران در روز نخست کشتی فرنگی ناشنوایان

72 کیلوگرم؛ علی کریمی‌نیا دور نخست را با حریفی از قزاقستان آغاز کرد و مقابل حریف کشتی‌بلد خود شکست خورد. وی در دور دوم به مصاف نماینده میزبان رفت و بار دیگر با شکست تشک را ترک کرد. کریمی‌نیا کشتی سومش را نیز به حریف مغولستانی واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه فردا (پنجشنبه) در 5 وزن دوم برگزار خواهد شد.

4 مدال به نام ایران در روز نخست کشتی فرنگی ناشنوایان ثبت شد.

برای ایران در رقابت‌های امروز مسلم دهقانی و علی صدری مدال نقره و علی وطن‌پرست و بهنام زائرقرایی برنز گرفتند.

نتایج کامل رقابت‌های فرنگی‌کاران ایران در روز نخست به شرح زیر است:

82 کیلوگرم؛ مسلم دهقانی در دور اول برابر فرنگی‌کار مغولستان به پیروزی رسید، در دور دوم برابر حریف قرقیزستانی نیز حریف قرقیز را شکست داد. دهقانی در کشتی پایانی مغلوب حریف قزاقستانی شد و به مدال نقره قناعت کرد.





منبع


|

ثبت 4 مدال به نام ایران در روز نخست کشتی فرنگی ناشنوایان به گزارش خبرگزاری برنا؛ در روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه 2023 در بیشکک قرقیزستان ، عصر امروز (چهارشنبه 17 اسفند) تیم ملی ایران در 5 وزن  نخست موفق شد به 2 مدال نقره و 2 برنز دست پیدا کند.



آیا این خبر مفید بود؟

55 کیلوگرم؛ علی وطن‌پرست در دور نخست مقابل حریفی از قرقیزستان قرار گرفت و ضربه فنی شد. وی در دور دوم با نماینده قرقیزستان سرشاخ شد و با قدرت به پیروزی رسید. وطن‌پرست در کشتی فینال در حالی که از حریف ازبکستانی پیش بود، غافلگیر شد و به مدال برنز بسنده کرد.

بخوانید:  دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به پویش ملی "سلام ویراستی" پیوست

انتهای پیام //