جانشین فرمانده سپاه:خانواده ها از مصیبت پیر شدن جمعیت در جوامع غربی درس بگیرند

انتهای پیام



منبع

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برای اینکه اسباب امر خدا اجرا شود؛ باید مقدمات آنرا فراهم کنیم و این بر عهده حاکمیت است که متناسب با این موضوع حمایت از خانواده‌ها را در دستور کار داشته باشد ؛ قوانینی برای حمایت از فرزندآوری مصوب شده که نیازمند پیگیری و اجرا هستد، سپاه نیز در این راستا برای خانواده پاسداران تمهیداتی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به مصیبت‌های پیرشدن جمعیت گفت: مصیبت‌های فرزند کمتر و پیرشدن جمعیت متوجه جوامع غربی شده و ما باید از آن‌ها درس بگیریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در شرایط امروز باید هرکسی به فکر اعمال و رفتار خود و مراقب باشد تا در دام گناه گرفتار نشودْ چراکه دشمن از راه‌های مختلف به دنبال گمراهی جوانان است.

جانشین فرمانده سپاه افزود: در موضوع فرزندآوری حجاب و امثال آنها در قرآن و روایات ائمه واضح گفته شده است که در اعمال خود آخرت را مدنظر داشته باشیم همچنین در روایات تأکید شده که اگر می‌خواهید از گرفتاری نجات پیدا کنید باید ازدواج کرد و رزق‌ و روزی هم با فرزندآوری زیاد می‌شود.

فدوی یادآور شد: پدر و مادر باید فرزند خود را نه با حرف‌زدن بلکه در عمل تربیت کنند ؛ چراکه این شیوه بزرگان است، تربیت نسل آینده یک وظیفه مهم بر دوش همه ماست.

وی بیان داشت: مسکن، معیشت، فرزندان، پاسداران و … به‌ عنوان حکم واجبی است که به دنبال آن هستیم تا حمایت شوند و برای اجرای آن تصمیماتی در حال اجرا و پیگیری است.

بخوانید:  فارس برای میزبانی جشنواره نوروزی کشورهای فارسی‌زبان تلاش می کند

وی درجمع خانوادهای کارکنان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی به همه مسائل پرداخته شده و همچنین ائمه معصومین این مسائل را برای ما تبیین کردند که باید به آنها توجه داشته باشیم.