دستگاه رادیولوژی ایستا در مرکز درمانی سیروان نصب و راه اندازی شد

شریفی با بیان اینکه با توجه به دارا بودن تخت با امکان تغییرارتفاع قرارگیری و پیاده شدن مریض با سهولت بیشتری انجام می شود، گفت: نرم افزار دستگاه امکان تغییرات مورد نیاز پزشک بر روی گرافی را فراهم نموده و در صورت نیاز ابزارهای اندازه گیری مختصات اندام بیمار را در اختیار پزشک قرار می‌دهد.



منبع

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مرکز بهداشتی و درمانی لومار تجهیز می شود، تصریح کرد:از آنجایی که این دستگاه مجهز به گرید است امکان انجام گرافی های مربوط به ستون فقرات و شکم با کیفیت تصویر بالا را دارد.

فرماندار شهرستان سیروان از نصب و راه اندازی دستگاه رادیولوژی در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: اختصاص این دستگاه برای جمعیتی نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر است که با توجه به محرومیت منطقه و برای رفاه حال مردم به این مرکز درمانی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ محمدباقر شریفی در بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی لومار با اشاره به اینکه قیمت این دستگاه ۴۵ میلیارد ریال است، افزود: با نصب و راه اندازی این دستگاه نیاز بیماران در این زمینه برطرف و از رفت و آمد آنان به دیگر شهرهای کشور جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه به منظور رفاه حال مردم،مرکز بهداشتی و درمانی مرکز این شهرستان در زمینه های مختلف تجهیز می شود، اظهار داشت:این دستگاه با دارا بودن تیوپ و دتکتور از برند های معتبر جهانی است که باعث افزایش دقت گرافی و کمک به پزشک برای تشخیص راحت تر ضایعه یا بیماری می‌شود.

بخوانید:  اولتیماتوم نهایی AFC برای باشگاه های ایران

دستگاه رادیولوژی ایستا در مرکز درمانی سیروان نصب و راه اندازی شد