سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند برای مدیریت مصرف برق طراحی شد

منتظری درباره حجم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم این شرکت خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر به طور مستقیم با ما همکاری می‌کنند و از آنجاکه اکثر موارد را برون‌سپاری می‌کنیم، اشتغال‌زایی غیرمستقیم فراوانی نیز داریم.

وی با اشاره به اینکه سایر شرکت‌ها از بسیاری از ماشین‌ها یا سیستم‌هایی که از نظر نرم‌افزار و سخت‌افزار آماده هستند، استفاده می‌کنند و آن‌ها را توسعه می‌دهند، اضافه کرد: مجموعه ما این سیستم‌ها را نیز از پایه طراحی و بومی‌سازی کرده و حتی به نوعی زیرساخت‌هایی را در جهت امنیت بیشتر برای آن‌ها ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اسماعیل منتظری نجف آبادی، مدیرعامل مجموعه تجهیزات الکترونیک هوشمند پارمیس در خصوص محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آن‌ها گفت: محصولی که ما ارائه می‌دهیم نوعی «سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند» است که تجهیزات را با یکدیگر تبدیل به شبکه کرده و در فرایند خانه هوشمند، مصرف را مدیریت می‌کند و کاهش مصرف برق را نیز در پی دارد.

منتظری نجف آبادی در پایان در خصوص جامعه هدف محصولات این مجموعه، خاطرنشان کرد: جامعه هدف محصول ما تمام ساختمان‌هایی هستند که داخل آن‌ها تاسیسات روشنایی یا سرمایش و گرمایش وجود دارد، کمااینکه این محصول در حوزه کنترل هر فرایند و سیستمی فعالیت می‌کند. در مفهوم کلی، در سیستم «کنترل خانه هوشمند» هر ساختمانی که تأسیسات دارد، زیرمجموعه ما به حساب می‌آید.

این فعال حوزه فناوری در مورد نقطه تمایز سیستم تولیدی این شرکت با سایر محصولات مشابه توضیح داد: نقطه تمایز ما در این است که قالب‌های تکراری موجود در بازار را که اکثراً یک تغییر در آن‌ها ایجاد شده، مورد استفاده قرار ندادیم و خودمان همه چیز را از پایه طراحی کرده‌ایم. از طرفی هم محصول و هم بسیاری از فرایند‌های آن را بومی‌سازی کرده‌ایم.

بخوانید:  عزم دولت‌سیزدهم برای ساماندهی بازار خودرو/ پایان ممنوعیت ۴ ساله واردات خودرو به کشور

انتهای پیام/



منبع

وی مهمترین دستاورد این مجموعه دانش بنیان و محصول تولیدی آن را جلوگیری از خروج مقدار زیادی ارز عنوان و تصریح کرد: مجموعه ما توانست سیستم‌های مشابهی را که در بازار بودند، از لحاظ کارایی و قیمت به چالش بکشد و فضای کاری جدیدی برای متخصصان تعریف کند.