طی یکسال، ۵ هزار میلیارد تومان منابع از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی تخصیص یافت

وی گفت: از تاکیدات رییس جمهور است که در بازدیدها و سفرهای استانی، مصوبات با جدیت دنبال شود و ما هم این را تعهد خود به مردم می‌دانیم و تاکید داریم وعده‌ای که دولت داده وعده صادق است و حتما پیگیری و اجرایی می‌شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:در کمتر از یک سال گذشته بیش از ۵ هزار میلیارد تومان منابع از مصوبات سفر به آذربایجان‌غربی تخصیص یافت.





منبع


|

معاون اجرایی رئیس جمهور: طی یکسال، ۵ هزار میلیارد تومان منابع از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌غربی تخصیص یافت

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه یک هزار و ۳۵۰ پروژه نیمه تمام استانی بواسطه اعتبارات اختصاص یافته فعال شده و مراحل تکمیل خود را پشت سر می‌گذارند، اضافه کرد: امروز جلسه جمع بندی و پیگیری مصوبات سفر را در ارومیه برگزار می‌کنیم.



آیا این خبر مفید بود؟

وی افزود: برخی پروژه‌ها مثل همین (بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی ارومیه) که سال ۸۸ اجرای آن آغاز شده ولی درگیر اختلافات بوده است با پیگیری مستمر استاندار و سایر مسوولان آذربایجان غربی مسیر بازگشتش به حوزه خدماتی و درمانی انجام شد و با تامین اعتبار مناسب سعی می‌شود ظرف یکی و ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در حدود همین ایام (۳۰ اردیبهشت) شاهد سفر رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان غربی بودیم، افزود: در این سفر مصوبات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای این استان پیش بینی شد و به لطف پیگیری استاندار، هماهنگی و همراهی سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه‌ها اتفاقات خوبی هم در استان افتاده است.

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: برای اجرای طرح‌های نیمه کاره از اعتبارات سازمان برنامه، تهاتر نفت و اعتبارات استانی استفاده می‌شود.

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: در یکسال گذشته اتفاقات خوبی در این استان افتاده که امروز جزییات آن را بررسی و در بازدید میدانی از چند شهرستان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح‌ها قرار خواهیم گرفت و هر کمکی هم لازم باشد برای اتمام آنها انجام خواهیم داد.

بخوانید:  حضور نمایندگان ایران در سمینار مدیران صدور مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا