لیگ برتر زنان؛ تهران، گنبد و شهرکرد میزبان رقابت‌ها

تهران، سالن سیپان، ساعت 13

مس رفسنجان با چهار برد و 12 امتیاز در جایگاه پنجم و صدیق گفتار وارنا با یک برد و سه امتیاز در رتبه هفتم جدول جای گرفته‌اند.

انتهای پیام//





سریک گنبد – ذوب‌آهن اصفهان

 

شهرکرد در روزهای سرد زمستانی میزبان طلوع مهر یزد در مصاف با جهان‌بین چهارمحال خواهد بود. دیداری که در سالن شهدای دانش‌آموز انجام می‌شود و شاگردان عالیه فتوحی در تیم طلوع مهر یزد به دنبال تکرار برد شیرین خانگی خود در دور رفت و اما این بار در شهر حریف هستند تا پنجمین پیروزی و پانزدهمین امتیاز خود را در جدول به ثبت برسانند. چهارمحالی‌ها هم که دوازده هفته لیگ برتر را بدون برد و امتیاز پشت سر گذاشته‌اند در این مسابقه تلاش خود را برای شکستن طلسم پیروزی به کار خواهند گرفت تا نخستین برد خود را در خانه جشن بگیرند.

برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر زنان به شرح زیر است:

شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با 11 برد و 33 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارند و سایپا تهران با 9 برد و 27 امتیاز در رده سوم جدول است.

در نخستین دیدار این هفته سایپا در سالن فدراسیون میزبان پیکان خواهد بود. شهرآورد و جدالی حساس میان تیم صدرنشین و رده سوم جدول که هر کدام برای کسب امتیاز بیشتر تلاش خواهند کرد. پیکانی‌ها به دنبال کسب سه امتیاز و حفظ جایگاه خود در صدر جدول هستند و سایپایی‌ها قصد دو رقمی کردن پیروزی‌هایشان را دارند تا امتیازاتشان را به عدد 30 برسانند.

بخوانید:  رونمایی از فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها

سایپا تهران – پیکان تهران

دیگر جدال حساس این هفته به دیدار تیم‌های سریک گنبد و ذوب‌آهن اصفهان اختصاص دارد. این رقابت میان تیم‌های دوم و چهارم جدول برای صعود به پله بالاتر جدول مسلما از جذابیت‌های بالایی برخوردار است. گنبدی‌ها که از مزیت میزبانی برخوردار هستند به دنبال کسب هر سه امتیاز برای حفظ جایگاه دوم خواهند بود تا با نیم نگاهی به مسابقه پیکان همچنان برای صعود به صدر جدول امیدوار باشند.

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13

شهرکرد، سالن شهدای دانش‌آموز، ساعت 13

 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


منبع

دیدار رفت این دو تیم هفته ششم لیگ برتر زنان در سالن ساپکو انجام شد و پیکان سه بر صفر حریف را مغلوب خود کرد، بنابراین شاگردان مریم السادات هاشمی با انگیزه انتقام مقابل پیکان به میدان می‌روند.

 

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 13

صدیق گفتار وارنا تهران – مس رفسنجان


آیا این خبر مفید بود؟

جدالی میان تیم‌های پنجم و هفتم که فاصله بسیاری به لحاظ تعداد برد و امتیاز از چهار تیم برتر جدول دارند و هدفشان پایان لیگ با امتیازاتی بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 23 دی‌ماه با چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، گنبد و شهرکرد پیگیری خواهد شد.

 

 

ذوب‌آهن اصفهان هم که در دیدار رفت با سرمربیگری پریسا بحرینی و در خانه سه بر یک از سریک شکست خورده بود به دنبال جبران این شکست در دور برگشت با حضور فاطمه شعبان خمسه سرمربی جدید خود خواهد بود تا با این برد و در صورت شکست سایپا مقابل پیکان، جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص دهند.

بخوانید:  مسیح علینژاد یکی مثل من را تشویق به ترویج بی‌حجابی می‌کند و پول می‌گیرد

در پنجاه و یکمین مسابقه لیگ برتر زنان، صدیق گفتار وارنا در سالن سیپان میزبان مس رفسنجان خواهد بود. دیداری دشوار برای میزبان که تلاش بسیاری برای انتقام شکست سه بر صفر دور رفت و پیروزی بر مس رفسنجان خواهد داشت.

سریک گنبد با 11 برد و 32 امتیاز در جایگاه دوم و ذوب‌آهن اصفهان با هشت برد و 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

جهان‌بین چهارمحال – طلوع مهر یزد