مردمی سازی ورزش و توجه به سند تحول زمینه توسعه و اعتلای ورزش را مهیا می کند

007

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

کاظمی گفت: وقتی تصدی گری دولت مهمتربن چالش ورزش است با کمک استاندار می توان برخی رشته ها مانند اتومبیلرانی و ورزش های هوایی و چوگان را با کمک بخش خصوصی بیشتر فعال کرد و در استان آماده اجرای این کار هستیم.

وی افزود: مشکلات موجود ورزش در استان به هراندازه که باشد اما فرصتها بیشتر است لذا باید سراغ فرصتها رفت و از آنها بخوبی استفاده کرد.

 

008

 

در ادامه تعدادی از مدال آوران ورزشی و روسای هیئت ها مشکلات و مطالبات خود را مطرح کردند.


آیا این خبر مفید بود؟

 

006

وی آمادگی خود را برای حل مشکلات مدال آوران ورزشی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ ِنشست صمیمانه استاندار قزوین با روسا، نواب رئیس هیئت های ورزشی و قهرمانان مدال آور عصر یکشنبه در سالن باغستان برگزار شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهارداشت: مردمی سازی حوزه ورزش و دخالت دادن همه بخش ها در این عرصه از کارهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به نظر می رسد می توان از ظرفیت مدیران سابق و فعلی ورزش یک مجمعی برای حل مشکلات و توسعه ورزش و حمایت جدی از قهرمانان تشکیل داد.

 





کاظمی افزود: مردمی سازی نظام مدیریتی ورزش، خروج دولت از باشگاه داری، واگذاری طرح های نیمه تمام و تسهیل سرمایه گذاری خیرین در ورزشهای مدال آور، تسهیل مدیریتی در سند مورد تاکید است و آنچه مهم تلقی شده این که ورزش مسئولیت همه نهادها و حاکمیت است و فقط به وزارت ورزش تعلق ندارد.

بخوانید:  تکمیل پروژه معطل‌مانده پارس‌جنوبی پس از سه دهه

این نشست بیش از سه ساعت به طول انجامید.

عباس کاظمی در این نشست گفت: برای توسعه و گسترش ورزش باید گامهای موثری برداشت و این کار به برنامه ریزی و تلاش بستگی دارد.

 کاظمی بیان کرد: دولت سیزدهم سند تحول را در ابتدای کارعرضه کرد و خواستار بررسی و نقد آن از سوی منتقدان و کارشناسان نیز شدند که یکی از موضوعات مهم آن ورزش است.

009

 

وی گفت: دراین سند به چندچالش عمده بعنوان ضعف ورزش حرفه ای و ملی تاکید شده که دولتی بودن عامل آن است لذا بایستی مردمی سازی ورزش با جدیت دنبال شود.

در این نشست عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، غلامحسن اسلامی صدر سرپرست فرمانداری، خورشیدی سرپرست معاونت اجتماعی استانداری، امیر اسلامی صدر معاون امور جوانان استان و پیش کسوتان ورزشی هم حضور داشتند.

 

 

این مسئول یادآورشد: در مبحث هفتم سند تحول دولت به ورزش توجه شده که برخی محورهای آن نشانگر وضع مطلوب با افزایش دسترسی مردم به ورزش و افزایش فضاهای ورزشی و مشارکت مردم و افراد ورزشکار و افزایش سهم ورزش در کرسی های بین المللی و تقویت ورزش های سنتی ملی و بومی و محلی و توجه به مسئولیت های اجتماعی و بالا بردن مشارکت زنان در این عرصه است.

انتهای پیام