معرفی لاماری ایما HEV جدیدترین کراس اوور آرین پارس موتور

معرفی لاماری ایما HEV جدیدترین کراس اوور آرین پارس موتور

در مجموع می‌توان طراحی ایما هیبرید را در راستای رویکرد جدید شرکت مادر، یعنی جذب مخاطبان و مشتریان جوان و طالب هیجان توصیف کرد.

درزمینه امکانات رفاهی و ایمنی نیز لاماری ایما HEV به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز مجهز شده است. ازجمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سردکن صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو، ترمز پارک الکتریکی، فرمان کمکی برقی، درب صندوق‌عقب برقی با سنسور پایی، سقف پانوراما، صندلی‌های برقی، دوربین 360 درجه و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

در آرین پارس موتور تصمیم به تولید ایما هیبرید گرفتیم و به‌احتمال‌زیاد این خودرو ۶ ماه دیگر از خط تولید خارج می‌شود و می‌تواند جا پای ایما بگذارد.

مدیر بازاریابی آرین پارس موتور همچنین درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد این خودرو گفت: طراحی این خودرو مانند ایما بسیار زیبا، جسور، اسپرت و درعین‌حال موقر است.

به لطف همین ویژگی‌ها، لاماری ایما HEV توانسته است امتیاز پنج ستاره ایمنی را از سازمان چاینا انکپ دریافت کند.

او در خصوص قیمت لاماری ایما هیبرید نیز اضافه کرد: هرچند قیمت لاماری مشخص و مستندات آن به مراجع رسمی ارسال‌شده اما قیمت رسمی خودرو لاماری هیبرید در هفته آینده از سوی مراجع رسمی اعلام می‌شود.

در لاماری ایما هیبریدی یک موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی به‌عنوان بخش‌های اصلی سیستم محرکه هیبرید به کار گرفته‌شده‌اند. توان ترکیبی خروجی این سیستم معادل ۱۷۴ اسب بخار و گشتاوری برابر ۳۰۰ نیوتن‌متر است که نشان از قدرت مناسب این خودرو دارد. انتقال قدرت نیز از طریق یک جعبه‌دنده پیشرفته DHT انجام می‌شود.

مدیر فروش آرین پارس موتور در خصوص زمان عرضه خودرو لاماری هیبرید نیز گفت: ایما هیبرید از سه ماه قبل وارد و ترخیص شده؛ اما برای اینکه ایفای تعهد اولویت ماست، با آرامش بیشتری این کار را انجام خواهیم داد و از نیمه دوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ این خودرو در سامانه عرضه می‌شود.

بخوانید:  پیغام مبهم اوسمار ویرا برای پرسپولیسی ها

انتهای پیام/



منبع

موسوی در پایان از واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: خودرو سدان و شاسی‌بلند جدید لاماری نیز به‌زودی معرفی می‌شود.

طراحی لاماری ایما HEV

صرافی درباره تغییرات طراحی مدل هیبرید نسبت به مدل قبلی نیز گفت: در طراحی خودروی ایما هیبرید با یک فیس لیفت عمیق مواجهیم، خطوط بکار رفته بر روی سپر جلو و عقب، رکابهای جانبی و حتی رینگ کاملا هندسی، خشک و اصطلاحا استخوانی  بود که توانسته چهره خودرو را از یک اس‌یو‌وی شهری با طراحی ملایم و نرم به خودرویی با شخصیت تهاجمی، جدی و مقتدر تبدیل نماید. همچنین استفاده از خطوط عریض افقی بر روی سپر جلو و عقب و گریل خودرو توانسته به عریض‌تر بودن آن کمک شایانی نمایدکه در نهایت باعث ایجاد تناسبات ظاهری جا افتاده‌تری نسبت به نسخه فعلی ایما شده است.

مشخصات فنی لاماری ایما HEV

امکانات رفاهی و ایمنی لاماری ایما HEV

یکی از مزایای بزرگ خودروهای هیبرید مصرف بهینه سوخت است که در لاماری ایما HEV نیز به‌خوبی مشهود است. بر اساس آزمایش‌های استاندارد، این خودرو به‌طور میانگین 4.7 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند که رقم بسیار خوبی به‌حساب می‌آید. البته رانندگی، شرایط جاده و کیفیت سوخت می‌توانند بر میزان مصرف واقعی تأثیر بگذارند.

امیر صرافی، مدیر بازاریابی آرین پارس موتور در این مراسم با اشاره به اینکه لاماری ایما یک محصول منحصربه‌فرد در بازار ایران است گفت: ما توانستیم در کمتر از یک سال و نیم بیشتر از ۱۱ هزار خودرو را تحویل دهیم.

معرفی لاماری ایما HEV جدیدترین کراس اوور آرین پارس موتور

او همچنین با اشاره به کیفیت بالا و محبوبیت لاماری ایما گفت: عرضه این محصول به‌عنوان نخستین خودرو تولیدی در آرین پارس موتور و موفقیت این محصول باعث شد تا به دنبال گامی بزرگتر نسبت به اضافه کردن آپشن در این خودرو باشیم و با همین هدف تصمیم به معرفی و تولید لاماری ایما هیبرید گرفتیم.

بخوانید:  مجرم مجازی در کمین آرایشگاه‌های زنانه قم

می‌توان گفت با معرفی لاماری ایما HEV، شرکت آرین پارس موتور موفق شده است گام مهمی در عرصه تولید خودروهای هیبرید بردارد. این خودرو با ترکیب موتور توانمند، طراحی جذاب، فضای داخلی اسپرت، امکانات رفاهی و ایمنی بالا، گزینه‌ای جذاب برای کسانی است که به دنبال خودرویی شاسی‌بلند و هیبرید هستند.

ازلحاظ ایمنی نیز وجود شش کیسه هوای چندمنظوره، سیستم‌های کمکی کنترل پایداری و کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، رادارهای پیشرفته و دوربین‌های متعدد، ایمنی بالای این خودرو را تضمین کرده‌اند.

واردات خودروهای میتسوبیشی تا پایان سال  
علی موسوی، مدیر فروش آرین پارس موتور نیز در این مراسم گفت: خانواده مشتریان لاماری به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و تا پایان سال از ۱۵ هزار نفر عبور می‌کند که این مهم مسئولیت ما را بیشتر می‌کند.
وی افزود: امروز ادعا داریم در گروه آرین، ظرفیتی چند برابر این اعداد و ارقام داریم و محصولات جدید را به‌واسطه همین توانمندی عرضه خواهیم کرد.
موسوی متوسط زمان تحویل خودرو از تولید تا تحویل را ۱۱ روز اعلام کرد و افزود: ما خوش‌قول هستیم و وفای به عهد داریم و خودروی ۹۳ درصد مشتریان را در بازه‌ای زودتر از زمان قرارداد به آن‌ها تحویل داده‌ایم.
مدیر فروش آرین موتور در ادامه تصریح کرد: ما قرارداد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری که حدود ۱۰۵ روز می‌شود را بسیار سریع‌تر از قرارداد و حدود ۶۸ روزه به مشتریان تحویل دادیم.
علی موسوی دسترسی مشتریان به شبکه نمایندگی‌ها را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و اظهار کرد: برند لاماری با خلق هویت بصری متفاوت سعی در ارائه خدماتی متمایز دارد و استاندارد سخت‌گیرانه‌ای طراحی کرده که نمایندگان ما در حال اجرای آن هستند. ۱۵ نماینده این استاندارد را اجرا کردند و ۱۴ نماینده نیز در حال استانداردسازی هستند.

بخوانید:  دفتر و شرکت خدمات زیارتی کردستان در کامیاران افتتاح شد

در داخل کابین نیز تغییراتی همچون طراحی صندلی‌های اسپرت مسابقه‌ای، ظاهر جدید دسته‌دنده، داشبورد و صفحه کیلومتر شمار و نورپردازی خاص فضای کابین اعمال‌شده تا طراحی کابین داخلی هم‌راستا با ظاهر بیرونی اسپرت و جذاب این خودرو باشد.

صرافی همچنین با اشاره به اینکه واردات ایما هیبرید به تعداد محدود برای آرین پارس موتور راضی‌کننده نیست، گفت:

لاماری ایما هیبرید با تعداد بالا تولید و عرضه می‌شود

ازنظر طراحی ظاهری نیز لاماری ایما HEV تفاوت‌های چشمگیری با سایر مدل‌های ایما دارد. در بخش جلو یک نوار کروم عمودی در گوشه چراغ‌ها قرار گرفته و طرح سپر نیز اسپرت تر شده است. همچنین در قسمت عقب و اطراف چراغ‌ها خروجی‌های هوای تزئینی اضافه‌شده که باعث شده ظاهر کلی این مدل نسبت به سایر مدل‌ها عظلانی‌تر و اسپرت تر به نظر برسد.

او همچنین ادامه داد: معمولاً در خودروهای هیبرید رانندگی هیجان‌انگیز اولویت ندارد؛ اما ما تلاش کردیم خودرویی با رانندگی لذت‌بخش را به بازار عرضه کنیم.

در نمای داخلی از طرح کریستالی در دکمه استارت و سر دنده استفاده ‌شده، صندلی‌ها اسپرت و در عین حال بسیار راحت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، لاماری ایما HEV در کنار لاماری ایما، جدیدترین نماینده از خانواده این کراس‌اوور محسوب می‌شود که از نظر استایل ظاهری نیز با مدل دیگر متفاوت است؛ اما مهم‌ترین ویژگی این خودرو که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند، بهره‌مندی آن از سیستم محرکه هیبرید است.