همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم

انتهای پیام

ستوده نژاد افزود: برنامه ریزی در حوزه جوانان با توجه به گستردگی و شرایط خاصی که دارد بسیار سخت است و انتظار می رود کارشناسان مربوطه با تعامل و همکاری دستگاه های متولی امر در این خصوص اقدامات موثمر ثمری انجام شود.






منبع

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: باید بدانیم همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم و نباید در این حوزه کم کاری صورت بگیرد.

 


آیا این خبر مفید بود؟

وی با اشاره به اینکه کارشناسان حوزه جوانان همواره نیاز به کارگاه توان افزایی و بروز رسانی آگاهی و دانش دارند، تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان نیاز است که حوزه جوانان با دقت و برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد و باید بدانیم همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم و نباید در این حوزه کم کاری صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب ستوده نژاد در جلسه با معاون و کارشناسان حوزه فرهنگی و امورجوانان اداره کل ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: جوانان مومن و انقلابی استان آذربایجان شرقی باید با دقت و برنامه ریزی بیشتری مورد توجه قرار گیرند.


|

ستوده نژاد:  همه ما در قبال جوانان مسئول هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به حساسیت فعالیت در حوزه جوانان گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان نیاز است که حوزه جوانان با دقت و برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد و این را باید بدانید که دشمن امروز به دنبال ضربه زدن به ارزش های اسلامی و افکار جوانان است و از این رو باید با بصیرت افزایی توطئه آنان را خنثی کنیم.

بخوانید:  انجام تست دوپینگ در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف