وحدت کلمه، کلید واژه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است

وی با ضروری خواندن توجه همگان به موضوعات مورد تاکید رهبر انقلاب از جمله جهاد تبیین ، این مهم را راهکار مقابله با جریان تحریف خواند و افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با جهاد تبیین میسر می‌شود.

 





استاندار گیلان وحدت تسنن و تشیع را مساله ای مهم در جبهه مقاومت و تلاشی اثر بخش برای توسعه قدرت در جوامع اسلامی دانست که نشاط و امنیت اجتماعی را به همراه دارد.

نماینده عالی دولت در گیلان، رژیم صهیونیستی و آمریکا را بزرگترین دشمن کشورهای مسلمان جهان دانست که همواره به کینه و دشمنی خود بصورت آشکار پرداخته اند، تاکید کرد: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است که ایران اسلامی به پشتوانه ملت بصیر و متحد خود بر همه توطئه ها پیروز می شود.

وی همچنین با تشریح اقدامات صورت گرفته دولت سیزدهم در استان گیلان ابراز امیدواری کرد با تلاش و اهتمام ویژه همه مسئولان و همراهی مردم، آحاد مردم ولایتمدار گیلان طعم شیرین خدمت صادقانه را با عملکرد جهادی و اثربخش بچشند.   

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف


منبع

انتهای پیام/

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در اجتماع بزرگ علما، روحانیون و طلاب شیعه و سنی استان بمناسبت هفته وحدت و محکومیت آشوبها و اغتشاشات اخیر که با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان همراه بود، با گرامیداشت این هفته باعظمت و ولادت باسعادت پیامبر مهربانی حضرت محمدمصطفی(ص) اظهار کرد: تسنن محمدی و تشیع علوی در مسیر رسیدن به کمال دین اسلام باهم هستند و اشتراکات آنان زنجیر وحدت و پایداری را مستحکم تر می کند.

بخوانید:  فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند/ تا فینال حریف «ایران» نشدند!

وی با اشاره به نقاط مشترک اهل تسنن و تشیع ، بسط و گسترش روابط و تعاملات را الزامی در مسیر مقابله با دشمنان اسلام خواند و افزود: دشمن در صدد است با ایجاد نفاق و فاصله بین اشتراکات شیعه و سنی، به اهداف شوم خود برسد.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تلاش های موثری برای تعالی اقتصادی صورت گرفته که توسعه صنعت ، مردمی سازی اقتصاد و خوداتکایی در تولید نمونه ای از این بخش هاست.

دکتر عباسی به تاکید حضرت امام خمینی(ره) به ملت مسلمان که همانا وحدت کلمه بود ، اشاره و تصریح کرد: این کلید واژه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده و است.


آیا این خبر مفید بود؟

وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون اغتشاشات اخیر و در همه ادوار کینه و دشمنی خود را اثبات کردند و هر بار به شیوه ای ، فتنه گری و آشوب افکنی را در برابر ایران و ایرانی به نمایش گذاشتند.

وی اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای دست یابی به توسعه فرهنگی و اقتصادی باید اهتمام جدی داشت و لازم است با عزم جهادی و نگاهی روشنفکرانه در چارچوب موازین دینی و اخلاقی نسبت به توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور توجه بیشتری صور ت گیرد.

وی تولیدات دانش بنیان ایران اسلامی و شکستن دیوار انحصار بسیاری از کالاها از جمله دارو را تلاشی از سوی جوانان مومن و متعهد کشور خواند و گفت: این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

بخوانید:  ورود سامانه بارشی جدید و کاهش دما در سیرجان

وی به افکار شوم دشمنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت جمهوری اسلامی ایران در اتاق های فکر خود اشاره کرد و گفت: فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهمی است که دشمن نسبت به آن توجه دارد و با بزرگنمایی کمبودهای این بخش ها تلاش می کند تا با دلسردی و ایجاد ناامیدی در قلوب ملت ایران ، اعتماد مردم به مسئولان و نیز اتحاد بین اقشار جامعه را به نابودی بکشانند.

عباسی تاکید کرد: مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه ای در مسایل اخیر کشور نیز، مشت محکمی به دهان یاوه گویان زدند و این بصیرت و ولایتمداری خود پاسخی دندان شکن به استکبار جهانی دادند.

دکتر عباسی به اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد کلان و تاکیدات رییس جمهوری در جهت توسعه همه جانبه کشور اشاره و بیان کرد: دولت سیزدهم حتی یکروز تعطیلی را بر خود واجب ندانسته و نمی داند.

استاندار گیلان بر لزوم ارائه کارنامه عملکرد در همه بخش ها و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است.

 عباسی با تصریح اینکه آرامش و فضایل انسانی در سایه وحدت و حاکمیت اخلاق در جامعه ساری و جاری می شود ، پرهیز از هرگونه مرزبندی را امری مهم خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر مساله وحدت و توسعه فرهنگی تاکید داشته و دارد و این مهم باید چراغ راه جامعه اسلامی باشد.