وظیفه ما حمایت از مربیان ایرانی است/ در بخش زنان زودتر از زمان تعیین شده به اهداف‌ خود رسیدیم

انتهای پیام//





دهقانی در خصوص لزوم جذب مربی خارجی طراز اول برای تیم‌ ملی زنان بیان کرد: اعتقاد من این است که ابتدا باید نگاه‌مان به سرمایه‌های داخلی باشد. وظیفه ما هم همین است که از مربیان ایرانی حمایت کنیم، البته زمان و مکان مسابقاتی هم که آنجا قرار می‌گیریم تصمیمات ما را تغییر می‌دهد. مقایسه تیم زنان و آقایان درست نیست چون ممکن است تیم آقایان در سطحی از مسابقات بازی کند و ما هنوز در بخش زنان به آن سطح نزدیک نشدیم.


|

افسانه دهقانی: وظیفه ما حمایت از مربیان ایرانی است/ در بخش زنان زودتر از زمان تعیین شده به اهداف‌ خود رسیدیم
آیا این خبر مفید بود؟


نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: در بخش زنان زودتر از زمان تعیین شده به اهداف‌مان رسیدیم.

وی با بیان اینکه ریاست فدراسیون نگاه ویژه‌ای به بخش زنان دارد، ادامه داد: موفقیت‌های به دست آمده در هندبال زنان در واقع نتایجی است که برای نخستین‌بار در تاریخ، برای هندبال زنان ایران رخ داده است، موفقیت‌هایی که به هیچ عنوان اتفاقی و بر حسب شانس به دست نیامده است. در دو سال گذشته ما اعزام‌هایی زیادی داشتیم و فقط در بخش بزرگسالان موفق شدیم دو بار عنوان چهارمی آسیا را کسب کنیم. کسب مقام نخست آسیا در رده سنی نوجوانان، حضور در رقابت‌های جهانی برای اولین بار در رشته‌های توپی بخش ورزش زنان ایران و غیره از جمله عملکرد مثبت بانوان هندبالیست است که بدون تردید با تلاش ملی‌پوشان و نگاه حمایتی فدراسیون در این مدت به دست آمده است.

افسانه دهقانی، نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه ورزشی خبرگزاری برنا با مثبت ارزیابی کردن عملکرد هندبال زنان ایران در چند سال اخیر اظهار داشت: در برهه‌ای از زمان فدراسیون هندبال شاهد تغییرات زیادی در حوزه مدیریتی بود و همین امر باعث شد این بخش کمتر شاهد ثبات باشد. به اعتقاد من این یک مشکل بزرگی بود که در این ادوار به رشته و فدراسیون هندبال متحمل شده بود اما در چند سال گذشته با حضور علیرضا پاکدل یک ثبات به این رشته برگشته و با برنامه‌ریزی مدون و چشم‌اندازی که آقای پاکدل تعریف کرده بودند ما موفق شدیم گام‌‌های خوبی برداریم و حتی در بخش زنان خیلی زودتر به آن اهداف بلندمدتی که تعریف شده بودیم دست پیدا کنیم.

بخوانید:  علت ظاهر شدن خطوط افقی و عمودی روی صفحه تلویزیون چیست؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف