پایان شیرینی در لیگ والیبال داشتیم/ سریک هم برای قهرمانی آمده بود


انتهای پیام//

کاپیتان تیم والیبال بانوان پیکان گفت: پایان شیرینی در لیگ برتر داشتیم.

کدخدا درباره نگاه فدراسیون به بخش زنان بعد از بازیهای کشورهای اسلامی گفت: بعد از بازیهای کشورهای اسلامی درگیر تیم‌ ملی والیبال نبودیم که ببینیم فدراسیون چه نگاهی به این بخش دارد اما مطمئنا نگاه داورزنی به این حوزه خیلی ویژه است و در برنامه دارد که این بخش را نیز توسعه دهد.


آیا این خبر مفید بود؟


ملی‌پوش والیبال کشورمان در خصوص شانس حضور در بازیهای آسیایی هانگژو نیز بیان کرد: سال گذشته به ما اعلام شد که در این بازیها خواهیم بود ولی حالا نمیدانم دقیقا برنامه چیست اما به نظر می رسد این اتفاق رخ بدهد و قطعا برای نخستین بار برای ما تجربه جالب و جذابی خواهد بود.

مهسا کدخدا، کاپیتان تیم والیبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت این دوره از مسابقات اظهار داشت: نسبت به سالهای قبل لیگ خوبی داشتیم مخصوصا بین چهار تیم ابتدای جدول بازیهای نزدیک و جذابی وجود داشت.

بیست‌ودومین دوره لیگ برتر والیبال زنان با قهرمانی پیکان تهران به پایان رسید و سریک گنبد حریف این تیم در دیدار نهایی به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد.





منبع

بخوانید:  مشکل مسکن اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در دولت سیزدهم رفع خواهد شد

مهسا کدخدا: پایان شیرینی در لیگ والیبال داشتیم/ سریک هم برای قهرمانی آمده بود

کدخدا گفت: خوشبختانه لیگ پویایی داریم و این لیگ می‌تواند کمک زیاد به تیم ملی ما داشته باشد ولی این پویایی فعلی کافی نیست ما اگر به دنبال رشد چشمگیری هستیم باید لیگ مان را حرفه ای از این کنیم. نداشتن پخش زنده و عدم حضور تماشاگران در سالن خیلی این مسیر توسعه را کند کرده است و امیدوارم این مشکلات برطرف شود و توجه ها به بخش زنان بیشتر شود.

وی در ادامه گفت: ما از روز اول هدف مهمی مانند قهرمانی داشتیم و خوشبختانه تا روز پایانی هم تلاش کردیم و جنگیدیم و در نهایت نیز موفق شدیم به این هدف مهم‌مان دست پیدا کنیم. از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که در فینال مقابل تیم سریک قرار بگیریم چون از همان ابتدای فصل عنوان می‌کردند که تیم را برای قهرمانی بستند. لیگ خوب و سختی داشتیم اما پایانش برای ما بسیار شیرین بود.